Träff i Stockholm, intresserade?

Hej
Är ny användare på forumet och ser att det varit en träff i början av juni, finns intresse för en träff i början av augusti?

Jag är inte bara ny i forumet utan även ny-separerad och finner det svårt att orka med alla känslor och praktiska saker som ska lösas. Skulle verkligen bli glad av att få träffa andra separerade för att få stöd och kunna ge stöd till varandra.

//Stockholms kvinna

2 gillningar

Jag finns

Jag är helt ny på forumet samt jobbigt ny i ämnet - tyvärr.

Blir det någon träff kommer jag försöka hänga på om jag kan.

//Dalmas i Stockholm

1 gillning

Kul Camelia och Dalmasen :slight_smile:
Ni som har svarat, är det någon tid som föredras att styra upp en träff på?
Vardag efter jobbet eller helgtid?
För mig spelar det inte så stor roll, kan bägge

Kul om det är fler som vill haka på

1 gillning

Hej. Jag ligger också i skilsmässa. Det kommer att bli en jobbig höst och det skulle vara både kul och nyttigt att få utbyta lite tankar. Om ni träffas andra veckan i augusti så hakar jag gärna på.

1 gillning

Hej Leva3

Andra veckan i augusti funkar för mig.
Camelia7 och Suburb hur ser det ut för er andra veckan i augusti?

Hej,
Jag träffas gärna denna vecka om någon /några har möjlighet.
Från onsdag Tom söndag skulle vara bra för min del.

Hej
Läste inte ditt meddelande förens idag.
Du kan inte mitten på augusti då?

Hej, stämmer. Om du inte kan ikväll?

Hej alla. Är det någon som vill ses måndagen den 8 augusti efter jobbet -17:00?Jag jobbar i Solna/Sundbyberg men tar mig gärna in till city. Centralbadets restaurang är lugn och trevlig, särskilt om man sitter ute på “innergården”.

Vad säger du stockholmskvinna och ni andra? Ska vi träffas och snacka en stund över en öl (det blir alkoholfritt för mig).

2 gillningar

Jag träffas gärna, skickar mitt nummer privat är inte så mycket här

Oxå ny här och är på väg att skriva under skilsmässan. Jag träffas gärna på måndag. Tid o plats…??

Hej, måndag är 7 augusti.
Menar du måndag 7:e eller tisdag 8:e?

För mig passar måndagen bäst, den 7:e. Centralbadets innergård låter som ett mycket bra förslag.
Kl 17 passar perfekt.

Är du kvar Suburb?
Ser ut att bli träff nästa vecka antingen måndag eller tisdag 7 eller 8:e augsti

Då blir vi ett litet gäng som ses på måndag den 7:e kl 17:00 på Centralbadet. Vad roligt.

Jo jag är kvar. Jag åker från Göteborg på sön alt mån som det ser ut nu men jag kommer se till att det funkar. Tror att det är viktigt att lyssna/prata med andra som är motsvarande situation.

Kul, ser fram emot att se er alla måndag den 7:e augusti
Så ni vet vem ni ska leta efter, så är jag lång, smal, 30 års åldern och brunett

Har flera gånger velat träffas upp på träffar men det har sällan passat, nu ser jag att de gör de då min dotter är hos sin mamma den veckan. Kommer ev också om jag mår tillräckligt bra och orkar ta mig in. Kille i 30 årsåldern.

Snart 50 år, ganska lång, smal och tådojor på fötterna. Tror nog att vi hittar varandra.

Hej, skulle gärna hänga på idag. Är nya men varit separerad några år. En sorg som inte vill släppa.