Hem | Så här skiljer du dig | Skriv bodelningsavtal | Juridik | Sök advokat | Träffa psykolog | Artiklar

Träff i Malmötrakten, ni som blivit lämnade efter otrohet

Hej alla,

Finns det fler än jag som önskar ha kontakt/dela erfarenheter för att komma vidare efter att ni blivit utsatta för svek och otrohet eller skilsmässor som varit så blodiga att man knappt trott man skulle överleva? Vill ni mötas längs vägen och peppa varandra till ett bättre liv? Samtalsgrupper eller vad som?

Bra initiativ! Är tanken att ha en liknande träff som i Göteborg eller just för de som blivit lämnade? Tänker på rubriken…

Jag lämnade mitt ex efter att ha levt i ett destruktivt förhållande, så jag har inte blivit lämnad… Men jag saknar tvåsamheten, familjelivet, den jag var i andras ögon osv lika mycket som övriga verkar sakna.

1 gillning

Hej @Skarven

Jag har inte samma erfarenhet som du men jag kan vara ett bollplank och stötta, och kanske till och med guida. Eller bara vara en medmänniska du kan dela dina tankar med. Hör av dig.

Hejsan. Ja det hade ju varit skönt med någon typ av bollplank. Hur är din status? Blivit lämnad? Bor du i närheten av Malmö?

Jag bor inte i Malmö, annars hade jag gärna träffats.
Jag blev lämnad och om du vill byta tankar eller älta och bara skriva till någon så kan du skicka ett meddelande.

Jag har varit på en forumträff och det var så skönt att träffa andra även om det både var lämnade/lämnare där så var det väldigt bra.
Men jag förstår tanken med att träffa de som är i exakt samma situation. Mina vänner som jag pratar med har alla lämnat, även om de har haft sorg och varit bra att prata med, så är det bara en som bara lyssnat utan att tala om vad jag ska göra/känna/tänka. Hon är guld värd.

Hoppas att du får ihop en träff :tulip: