Träff i Göteborg

Jag finns i Göteborg och går igenom helvetet som alla här. Jag träffar gärna nya människor som är i samma sits för att prata med. Tror mina vänner börjar bli lite trötta på mitt ältande… Hör gärna av er :slight_smile:

Du kan älta för mig
Jag bor också i den stan.

1 gillning

@Kajan. Absolut!! Vi kan ta en fika och älta lite …
Kram

Om det finns nåt intresse för att dra ihop en forumträff i Göteborg sluter jag gärna upp om jag kan men bor längre iväg…:slight_smile:

2 gillningar

Så trevligt.
:slight_smile: Hur kontakrar man varandra här utan att lämna ut siba privata uppgifter i forumet ?
Funkar det via mailfunktionen ?

1 gillning

@kajan jag vet inte, testat att skicka ett meddelande till dig.

Vi kan ju försöka hitta ett datum.
Lämpligt på en helg.
Och diskutera hur forumet ska se ut

3 gillningar

@kia hur har du det till helgen och nästa helg? Jag är ledig och kajan är säkert ledig också om du vill och har möjlighet att träffas.
Kram

Jamen visst. Gör jag gärna om det går att få ihop. Kan inte denna helg. Hur ser det ut helgen efter @JaJo?

@kia jag är ledig nästa helg också :slight_smile:
Ska kolla med kajan om hon kan
:slight_smile:

1 gillning

Om jag kan så sluter jag gärna upp.

2 gillningar

@Mrsven80 Du är välkommen :slight_smile:

Är också från Göteborg. Hänger gärna med på en träff om jag får. pga att barnen bor heltid hos mig är det svårt att vara borta sent på kvällarna.

2 gillningar

@Evita hej, trevligt att du vill vara med. Vi får se om och när det blir nästa helg.
Kram

2 gillningar

@Kajan @kia @Evita @Mrsven80
Hej alla!
Vad sägs om en träff nästa lördag 11/2? På em. kvällen beror på vem som kan och när.
Lättare om vi har sms kontakt kanske. Skickar mitt nummer i ett mail till er.
Kram kram

Jag är med !!
:slight_smile:

1 gillning

Jag me’.:slight_smile:

Jag tror jag gärna hänger på, Ligger i starten av en skilsmässa som det ser ut nu.

Jag bor i Göteborg, men jag arbetar kvällen! Var i Göteborg har ni tänkt?

…Mm… oj, det verkar som om jag tränger mig på! Sorry, ni kanske har träffat innan???