Träff i Göteborg söndagen den 12 juni - avslutad tråd

Tänkte föreslå en träff för de på forumet som bor i Göteborg med omnejd. Plats Rosencafeet i Trädgårdsföreningen kl 14 den 12 juni.

4 gillningar

Jag kommer!

Toppen!

Kanske jag kommer, får se om jag vågar ;-)…

1 gillning

Så trevligt det skulle vara att ses!

Hade gärna kommit, men jag är utomlands då… :face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes:

Skulle så gärna komma, men är utomlands då!🥹

Klart att du vågar, @Gittan1 :heartpulse: Vanliga, trevliga människor. Vi. Jag ska också försöka att komma!

Kul. Ska bli så spännande att träffa er🙂

Hade velat komma men funkar tyvärr inte.

1 gillning

Puffar upp den här tråden lite.

1 gillning

Hur hittar vi varandra?? :smirk:

1 gillning

Jag hade gärna kommit, men arbetar denna helgen. Hoppas ni andra får det bra.

Det brukar vara lätt att hitta, en grymt vacker @Uppochner och en fin @Caro med ett cerise paraply så gick det hur enkelt som helst :wink:

Det förstås, så kanske de inte har paraply denna gången…

Nä, men det brukar vara ett litet oroligt gäng så då är det lätt att förstå att man kommit rätt. Det.kommer vara jätteskönt efteråt att ha vågat.

5 gillningar

Vi ses innanför grindarna till Trädgårdsföreningen (åt centralstationenhållet), utanför Alfons Åberghuset. Det behövs nog inget paraply! :sun_behind_small_cloud:

2 gillningar

Perfekt!

1 gillning

Kan bli några minuter sen men söker upp er!

Vad avundsjuk jag är! Ha en fin träff.

Tack @Nina77 för att du tog initiativ! Trots att det nu är flera år sen min krasch så känns det gott att träffas, prata, ”älta” eller kanske snarare bearbeta. Och få perspektiv. Idag kunde jag berätta delar av min historia utan hjärtklappning, känslosvall och stress. Så var det verkligen inte första gången jag gick på en forumträff!

4 gillningar

Tack för en trevlig träff!!

Tänk om jag bott närmre hade jag kommit :grinning: