Hem | Så här skiljer du dig | Skriv bodelningsavtal | Juridik | Sök advokat | Träffa psykolog | Artiklar

Träff i Göteborg för ensamstående!

Hej,

Finns det intresse att hitta på saker tillsammans med andra som skilt sig/ensamstående med barn i Göteborg?

Måste inte vara något stort. En ny vänskap, bokklubb, filmklubb, testa nya restauranger klubb. Fantasin har inga gränser, just nu finns dock Corona restriktioner. Just nu är det därför lättast att ses utomhus, tex promenad med fika.

Kanske finns det fler än jag som är nöjd med att vara singel och väntar med dejting mm. Till och från är det lite ensamt och det är där ni kommer in.

Min historia:
Förhållande 18 år, otrohet, skilsmässa och jag har nu levt ensam med 2 skolbarn och hund i 1 år. Det har varit kämpigt på olika sätt, men jag är på väg åt rätt håll. Under 2021 sker mycket bra förändringar.

Tänker mig en fikaträff lördag 17 april klockan 13.00 vid Askimbadet om vädret tillåter :grinning:

Är ni på?

1 gillning

Superbra initiativ, jag är på!

1 gillning

Åh, hade så gärna hängt på. Behöver verkligen sånt här, men det synkar fel med mina barnveckor (fre ojämn-fre jämn vecka). Men finns det någon mer som vill/kan träffas när jag är ledig är jag jättegärna med.

1 gillning

Vi kan ju även ha träffar med barn. Mina är såpass stora att de troligen ändå inte vill vara med men lekplats vid Askimbadet :slight_smile:

1 gillning

Ett annat tips är att skaffa GoFrendly👍 Det är en app för tjejer där man lägger upp sin profil o söker likasinnade. Finns för alla åldrar o i alla städer/orter.

Kul! Kommer oxå!

Mina är nog körda att få med på något sånt här oavsett, men bra tanke ändå!

Jag har ändrat tid och dag. Hoppas att det går bra? Kom på att vi har ridning den söndagen. Det blir istället på lördag kl 13.00 :wink:

Då står jag över den här gången, har redan andra planer för lördag eftermiddag!

Åh, jag har också planer för lördag. Jag har varit på ett par träffar tidigare och ses gärna! Jag har stora barn och kalendern är ganska tom på helgerna annars.

Hade gärna hängt på, men tyvärr så är jag upptagen på lördag em. Hoppas på fler tillfällen. :blush: