Träff - Alvesta/Växjö?

Hejsan!
Första gången jag skriver här. Har blivit lämnad för andre gången av samma man sen i augusti. Dum som jag var så tog jag tillbaka honom och sen gick han på 2 dagar in i ett nytt förhållande…
Hade känts kul att träffa någon annan i samma situation (separerad). Någon som vet hur det är, där man kanske kan stötta varandra för att komma vidare :slight_smile:

hej.
Visst bor jag i smålandsskogen, Vetlandatrakten mera exakt. Så växjö är ju inte långt bort, inte heller Alvesta. Men du får väl försöka med en träff annars?!

Jag bor i Småland och kan ta tåget eller bilen till Växjö :slight_smile:

Själv bor jag i Alvesta :slight_smile: hade varit jättekul att ses! Hur längesen är det ni separerade?

För mig var det nästan ett år sedan. Den 28:e var x superglad att få tag på en lägenhet. Så första förstörda julen är det, men ändå nära på ett år.

Håller på med kort och känns så konstigt att slänga bort så många år vi har haft tillsammans…

I oktober talade min man om att han inte älskar nig längre. Vi har inte löst boendesituationen än så vi bor ihop fortf och lever egentligen som vanligt. (Förutom den detaljen att jag stundtals är helt knäckt då) :cry:

1 gillning

Oj skildkille81 eran separation har tagit väldigt lång tid. Känner du själv att du hunnit komman någonstans själv med att finna dig i situationen.
Själv har jag delade känslor. I augusti när han först sa något så blev jag helt knäckt, hamnade i chock. Jag flyttade ut i slutet av september och i slutet av oktober började vi hitta tillbaka men det blev inte bra, inte de vi önskade eller så var det för tidigt. Så han lämnade igen och inom 2 dagar inledde han ett nytt förhållande. konstigt nog mår jag inte lika dåligt den här gången…

Chantel, för dig så har det inte gått så lång tid. Har du börjat landa i det eller känns allt bara overkligt än?

Var det några intresserade av en träff i Växjö eller annan del av Småland?
Jag bor vid kusten men kan ta bil eller tåg.

Väcker en gammal tråd.
är visst ledig i helgen 10-11 februari och uppehåller mig i växjö.
Om någon ser detta så kan ni ju alltid hojta till.
Om inte, så har jag en skön dag ändå.

Hade gärna dykt upp men inte denna helg tyvärr

Såg detta lite sent :see_no_evil: