Tinder- när man skilt sig

Jag tror jag har blivit kickad från happy pancake, kan inte logga in längre. Det kan eventuellt vara någon gift man som blivit kränkt av att jag bett honom dra åt helvete, har fått flera förslag från gifta män som vill roa sig bakom fruns rygg.

2 gillningar

Kolla instagramkontot “fisktinder”. Skrattar ihjäl mig. Exakt så är det. Har inte snubbarna stora fiskar i näven eller står bakom en jättejättejättestor ratt på en segelbåt, så har de skidglasögon eller fotar sig framför någon fräsig bil eller i bilen. Vet inte om de flesta snubbar tror att vi tjejer verkligen går igång på det?

6 gillningar

Jag kanske ska byta bild som står med min gitarr?

Gitarr är helt ok tycker jag.

1 gillning

Puh!
Vilken tur :metal:

1 gillning

Ja, det är ok med gitarr. Jag sitter med min hund. Och det måste väl vara ok med fisk, golf, båt också egentligen? Det visar personens intresse. Sedan råkar det bara finnas många män som gillar fiske.
Jag gillar inte bilder där de har sina barn med. De har knappast frågat barnen om de vill synas på tinder.
Hur löjliga ser tjejjbilderna ut tro…

2 gillningar

Du skulle bara veta :smile:

2 gillningar

jag kan tycka det är rätt bra om de poserar med fiskar eller skjutet vilt. Då sorterar de bort sig själva direkt för min del och jag slipper lägga tid på dem :joy: Likadant med de som direkt säger att de är gifta och vill ha ett litet äventyr, bara att be dem sticka och brinna med en gång!

4 gillningar

Vad är det för fel på skjutna vilt :slight_smile:

3 gillningar

Det är ändå märkligt hur många såna “fiskar” det finns därute. Även de som ÄR i förhållanden men som inte säger det. Hittar på alla möjliga konstiga historier. Karlar som är “brutalt ärliga”, skriver att de inte har barn, men sen finns det helt plötligt någon liten avkomma som man “glömt” berätta om för att det inte var viktigt. Karlar som profilerar sig som att de står för jämlikhet och sen har grottmänniskovärderingar. Dickpics - wtf, är det verkligen någon som inte tagit del av debatten om hur sjukt osexigt det är att random bara skicka bilder på sitt kön.

4 gillningar

Finns även tjejer som poserar med stora fiskar när de är ute och fiskar.

1 gillning

Många med välfyllda botoxlöppar. Ser urlöjligt ut…

2 gillningar

Jag tycker absolut man kan ha bild som visar ens intresse, men man KAN även ha någon vanlig bild. :slight_smile:
Jag tycker även att det är hyggligt om bilden är någorlunda aktuell och inte 15 år gammal, vilket även det händer. Blir så väääääääldigt konstigt när man ses sen och letar efter någon som inte alls matchar den som presenterar sig.

Problemet enl. mig (ur mitt perspektiv) är att det verkar vara någon tävling i att vara macho. Ska man tro gemene Tinderkillen så finns det eg. bara några intressen, gym, fiske, jakt, motorer, musik, segling, alpin skidåkning/marathonlöpning och extremsport. Ju “häftigare” desto bättre och inte sällan så ställer man krav på att den man vill träffa ska ha exakt samma intressen så man kan coacha varandra i att göra en quadrupel thriatlon i überironmanstyle eller pumpa lössnö i Alperna så fort tillfälle bjuds.

Har förstått att det finns samma knasigheter på vår sida gentemot er - men de slipper jag ju som tur är se - ha ha ha ha.

5 gillningar

Rd

Humor. Efter mina studier ville jag jobba i mina hemtrakter i glesbygd och slå hål på fördomarna om att det enda grabbar på landsbygden i norr är intresserade är älgjakt, skotrar, hembränt och fruntimmer. Tyvärr var det inte så. De som hade något intellektuellt/ kulturellt/ andra intressen föll ur ramarna och flyttade snart. Inflyttade som gift in sig i bygden och fått barn räknades efter 30 år som utbölingar. Många män verkar utåt sett vara för jämställdhet men i verkligheten patriarkala.

2 gillningar

Jag är ju en glad kulturtant i storstadsregionen, så det är klart - jag kanske tillhör dem som går igång minst på macho. Just jämställdhetsbiten verkar tyvärr vara något som det ljugs friskt om faktiskt.

1 gillning

Hahaha​:joy::rofl: de får många matchningar då

Japp. Några svepte jag höger på. Tyvärr ingen match ännu dock.

@Gitarristen NU såg jag en mörkhårig kille med en akustisk gitarr hängandes på axeln, med hav och strand bakom. Swipa höger?:smiley:

Kul! Men det var inte jag :joy:

Vilket åldersspann ”swipar” du i?