Tinder- när man skilt sig

Check :metal:

Det är jättesvårt med appar, hur ska jag kunna bedöma någon efter bara en bild och en kort text? De två senaste jag varit intresserade av är båda två sådana jag inte funnit intressanta om jag bara sett bild på dem. Samtidigt kan jag ju inte gärna träffa alla som skriver till mig (både för- och nackdelar med att vara kvinna på datingsidor…) för att se om det finns något intresse.

@chipped j[quote=“chipped, post:42, topic:11645, full:true”]
Det är jättesvårt med appar, hur ska jag kunna bedöma någon efter bara en bild och en kort text? De två senaste jag varit intresserade av är båda två sådana jag inte funnit intressanta om jag bara sett bild på dem. Samtidigt kan jag ju inte gärna träffa alla som skriver till mig (både för- och nackdelar med att vara kvinna på datingsidor…) för att se om det finns något intresse.
[/quote]
Jag har märkt det. Jag registrerade mig på en datingsajt, och sekunden efter, hade jag hur många som skrev till mig. Som hökar är de, fast det är väl bra🤔 Männen dör ju före oss kvinnor så det blir ju bara färre och färre av guldkornen😂

1 gillning

@WilmaW

Blockquote Männen dör ju före oss kvinnor så det blir ju bara färre och färre av guldkornen😂

Hur blir man ett guldkorn?

1 gillning

Jag sa inte att bara några är ett guldkorn, bara konstaterade att alla blir färre :wink:

1 gillning

Aha. Får hoppas på att jag är ett då :blush:

1 gillning

Det är du nog

1 gillning

@Gitarristen Nej, det stämmer inte. Vi har båda köpt nytt boende och vi har inte bodelat än. Det som kan bli problem är om man står kvar på lån.

1 gillning

Check!

1 gillning

Precis. Vi har inte heller bodelat men han tog över mitt lån på det gemensamma huset så kunde jag köpa ett eget.

2 gillningar

Tror vi kan stänga den här tråden nu. Jag har hittat svaret själv.
För er som vill veta svaret:

> Om man betalar så kan man välja att synas bara för dem som du själv gillat.

Men nu har jag swipat vänster på så många att det är tomt för mig, och lägger nog ner🤣

1 gillning

Jag har gjort samma som du. Swipat vänster…

Inte på mig va​:flushed::rofl:

Det vet jag ju inte?

Har du swipat vänster på en kille med elgitarr på bild?

Nä, inte sett en enda gitarrist, men mängder av gubbar som vill visa upp hur stora fiskar de kan fånga…

4 gillningar

Hahaha!

@WilmaW @Gitarristen Min Tinderkarriär var väldigt kort då jag tyckte det här eviga skrivandet var både fjantigt och tråkigt, i alla fall; män med fisk/fiskeutrustning, golfklubbor, jakt eller alkohol på bild gick bort direkt. Så ointresserant.

Jag är intresserad av sport, natur- o friluftsliv så bilder med vandring, kajak, segelbåt, skidor, skridskor och liknande gillade jag.

Så välj bilder med omsorg, det är bilderna man sorteras på.

1 gillning

@50-taggare min datingappkarriär blir nog åxå kort för jag har redan swipat bort typ alla i min inställda radie, så det är tomt nu, haha (förutom en god gammal golfvän som jag råkade se och swipade höger på för att retas lite).
Jag är social och vill prata och går hellre ut irl med någon annan nyskild singeltjej på aw eller nåt och tjôtar. Precis som jag ska göra nästa helg faktiskt.

2 gillningar

Var rädd om dej. Var realist. Var väldigt försiktig.

Den fysiska delen är egentligen hjärnans belöningsystem.

Men det är inte kärlek. Lyssna på Anders Han sen.

Han är i väldigt i ropet. Han förstår sig på hjärnan och dom olika hormoner som kör igång.

Han är överläkare i psykratri.

Som sagt var rädd om dej.