Tack för mig❤

Jag kommer att radera alla mina inlägg och vore tacksam om ni som taggat inläggen tar bort taggen.
Det har visat sig att man gjort sig besväret att leta upp mig och i detta forum så jag kan inte längre vara anonym.
Man har läst och tolkat texten på sitt sätt. Sannolikt i syfte att dela snaskigt skvaller.
Jag vill vara tydlig med att jag tex aldrig blivit våldtagen vilket man tydligen uppfattat.

Mitt enda syfte med det jag skrivit är att försöka reda ut mitt eget kaosartade inre efter allt som hänt och efter saker som uppdagats i samband med den här äckliga historien och sortera mina tankar en smula. Detta för att inte behöva starta ett världskrig. forumet har varit en ventil för detta. Men nu är världskriget ändå här. Jag har skrivit om min upplevelse och mina känslor vilket verkar vara förbjudet och jobbigt.
Men märk väl att det är MIN historia.
För någon annan har det sannolikt varit något helt annat och det är fritt att dela även den historien såklart jag välkomnar det verkligen.

Om jag skadat någon ber jag om ursäkt, det var aldrig min avsikt.
Men min ångest, förvirring, känsla och upplevelse är min och den kan jag inte be om ursäkt för.

Jag har skrivit om väldigt mycket som varit bra också men det verkar man ha hoppat över.

Så tack för mig och jag hoppas att ni andra kan fortsätta stötta varandra.

11 gillningar