Stockholmsträff 9 feb!

Hejsan, gissar jag inte är den enda i Stockholm som går igenom en tuff separation/skilsmässa/blivit lämnad.

Någon/några som skulle vara intresserade av att försöka få till en träff?

1 gillning

Jag skulle tycka att det vore kul. Och förhoppningsvis finns det flera

Jag följer också gärna med om tiden passar

Absolut, om tiden passar så är jag på.

Jag hänger gärma på om tiden passar.

jag skulle vara intresserad om tid passar

Någon tid/dag som passar bättre?

Hej allesammans, vad fint att det finns ett intresse och att vi är flera som vill samlas och träffas.
Hittills verkar vi vara sex personer som är intresserade och förhoppningsvis kanske fler vill ansluta när vi fått till en tid och plats.

Har skapat en doodle på följande länk där ni kan kryssa i vilka dagar och tider ni kan så kör vi på när flest kan. När vi väl fått till en tid så kan vi bestämma ställe, med fördel i centrala Stockholm då jag gissar vi alla är lite utspridda.

Hoppas på att få till en träff nu i februari :slight_smile:

https://doodle.com/poll/wxm2a9km2i28ub8m

Fint initiativ. Jag kommer också gärna med!

1 gillning

Superbra initiativ!

(Skrev under med alias så länge, för tydlighetens enkelhetens skull=)

1 gillning

Jag kommer gärna!

Jag vill också med! :blush:
Kul initiativ!

4 röster på söndag. När ska omröstningen avgöras? :blush:

Hejsan som Ennystig påpekade så har vi fyra röster för nu på söndag 9/2 kl 15. Så låt oss köra på det!

Någon som har förslag på ställe?

Hilton på Slussen.

Gärna så centralt som möjligt, eftersom jag gissar att vi bor på olika håll och har olika färdsätt

Radisson Blu Royal Viking på Vasagatan direkt vid centralen. Mer centralt än så är det svårt att få.

Skoj att ni träffas. Hängde på forumet för typ 10 år sedan och vann en resa till Stockholm efter en röstning. Jag är från Finland. Fick flygbiljett och hotell betalt. Träffade några som varit mitt stöd på forumet. Glömmer det aldrig. Nu fan är jag här igen eftersom vi hittade tillbaka efter 2 år men nu 10 år senare lämnar han mig igen… nåja, kanske lättare denna gång eftersom jag vet vad jag skall igenom. Men hysteriskt glad att detta forum finns. Ha en trevlig träff, kanske jag kommer med en vacker dag.

5 gillningar

Jag vill också komma. Ska se om jag kan.
Söndag kl 15.
Jag kikar in senare i veckan här för att se vart vi ska ses.

Hej igen, verkar som, förutom undertecknad, följande kan på sön kl 15:

Trott
Jess
Askandit
Ylva
Onemoreday

Askandit föreslog Radisson på Vasagatan, funkar det för alla?

Fler är såklart varmt välkomna!
Kanske känns lite läskigt men tänk på att vi är ett gäng personer som råkar befinna oss i samma båt och då kan det ju vara trevligt att prata med varandra :slight_smile: