SMS vi inte ska skicka! Skriv dem här

Tre år sedan du flyttade idag. Tror inte att du minns det, men i mig känns det… Det gör ont att vara så osynlig och betydelselös för dig, som varit så viktig för mig.
Jag önskar att vi kunde prata. Jag önskar att du tyckte att jag fortfarande var bra, någon du ville ha kvar i ditt liv. Jag kommer att gråta tårar av saknad för den du var idag.

1 gillning

Hehe det där med att skicka saker, min man flyttade ju dagen efter jag fick veta att han inte ville leva med mig. Ja jag bad honom flytta så fort som möjligt så officiellt kastade jag ut honom. Men han flyttade direkt in till sin nya. Laddade ned appen tipp tapp i tanke om att skicka dit vår säng med en lapp “Eftersom du knullar med min man, kan du väl göra det i vår säng”… men det har stannat vid tanken :slight_smile:

2 gillningar

Sitter med tårar och har inte gått en dag utan att jag tänker på dig och saknar dig.
Vet att du är lycklig nu och det gör ont i mig att det inte är jag som gör dig lycklig.
Men jag tröstar mig med att du är fri och lycklig för det är du värd.
Du är iallafall mitt allt…och min största kärlek som jag gjort allt för. Kan inte gjort mer än vad jag gjort mer än att vara nykter.
Min läxa. Har varit nykter och har fått hjälp av sjukvården och av min chef som jobbat med missbruksbehandling. Och det känns bra att ha det stödet och att förstå varför man druckit.
Tack så mycket och förlåt för allt.
Jag vet att du innerst inne älskar mig men du är antagligen vilsen just nu, lika vilsen som jag…
Fast jag jobbar ensam på att hitta mig själv och förhoppningen hade ju varit att vi hittade varandra för vi hör ihop… jag älskar dig och barnen och har alltid gjort det.
Jag älskar dig! :heart::heart::heart:

3 gillningar

Två år har passerat. Ilskan har lagt sig. Men jag älskar dig fortfarande lika mycket. Du är en sorg som inte kan gå över. Jag älskar dig fortfarande mer än livet självt.

1 gillning

3 år sedan du förstörde mitt liv. Jag har inte reparerats, bär på skador du inte kan föreställa dig. Undrar om du är nöjd med allt och om du ser tillbaka med glädje på att ha förstört en annan människas liv. Jag hoppas att du själv någon gång får känna äkta smärta, för du har ingen aning om hur det känns att vara levande begravd. Jag har bara ett minne av dig efter 18 år. Du var den som förstörde mitt liv. Det är det enda minnet jag har kvar av dig.

1 gillning

Timbuktus låt ”Resten av ditt liv” kunde vara skriven till dig… Hälsa till satan, vi hörs!

4 gillningar

Jag vaknar i natten och vrider mig i ångest. Jag älskar dig så jävla mycket trots all jävla skit du utsatt mig för. Jag hatar mig själv för att känslorna inte försvinner, jag hatar mig själv för att jag inte kan glömma dig, jag hatar mig själv för att jag gav dig min själ, min kärlek och du tuggade i dig och spottade ut mig och nu är mitt liv förstört. Jag kommer aldrig kunna lita på en man igen, jag är ärrad och skadad för resten av livet. Ditt stora egoistiska svin! Din manipulering, dina lögner, ditt sätt att anklaga mig, hur du isolerade mig från min allra bästa vän. Jag hatar dig. Jag älskar dig. Din djävul.

2 gillningar

Förlåta har jag gjort men kommer aldrig att glömma…
Du gjorde mig så illa, jag höll på o gå under men nu vet jag ändå vad inre styrka innebär…

6 gillningar

Vi har gjort varandra illa! Din låga har slocknat och du säger att allt kommer bli bra, du behöver tid att hitta dig själv. Du har känslor kvar men du älskar mig inte längre. Du vill leva som särbo men inte bestämma när vi ska träffas. Du valde att gå och vill inte prata om det. Jag känner mig låst för jag når dig inte längre. Du stelnar till när jag säger: Jag älskar dig! Du vill hålla kontakten, vill inte släppa taget. Vi förstår båda två. Det blir aldrig vi två igen!
Mitt hjärta blöder, jag vill ge oss en chans! Dina ögon har slocknat och jag famlar i mörker. Din låga blir mitt minne av dig! Låt oss bli fria!

2 gillningar

Ett sms jag vill skicka dig i skrivande stund…

Jag älskar dig…
Har aldrig velat vara en sekund utan dig…
Jag har alltid bara velat vara med bara dig… andas samma luft.
Jag tänker på våran låt no air…
mitt älskade allt… saknar oss alla.

Idag tog jag fram alla gamla påskägg från vinden, vi hade en hel Ica kasse. Fyllde varsitt till barnen med godis och sen varsitt med en dricka men gömde även alla de andra äggen runt om på framsidan. Så de tyckte att jag var lite dum när de hittade en massa tomma ägg men hade de roligt i jakten just på att hitta sina ägg.

Vi grillade sedan i det fina vädret och åt ute och åt kladdkaka till efterrätt som E bakat. B går som vanligt och småäter upp alla rester i köket nu.

Grannen kom och knackade på nyss och bjöd på nybakat bullar.

Allt är som vanligt förutom att din stol står tom. Soffan där du brukade sitta är tom och jag har allt godis för mig själv…
Jag kommer aldrig förstå

2 gillningar

Vadå ny status på Facebook: ”i ett förhållande”, du är ju i två förhållande, sedan sisådär 10 månader! Kanske inte lika många tummen-upp på den?

7 gillningar

“Hej du. Vart tar du vägen? Vart är den där tjejen som var företagsam, framåt och glad? Jag ser bara en stressad, arg och väldigt väldigt trasig tjej. Du gick, gräset va sååå grönt på andra sidan. Idag har det ruttnat bort helt. Ibland saknar jag dig. Ibland vill jag aldrig mer se dig. Jag mår bra nu! Jag har gjort precis allt det jag sa att jag skulle när du stog där i hallen med dina väskor packade. Du trodde mig inte. Men idag står jag här. Samma kille, men finslipad! Jag vet att du ser det. Jag vet! En dag är jag precis den du behöver. Men det kan också va samma dag som jag faktiskt stängt dörren, låst och slängt nyckeln!”

2 gillningar

Dina barn vill inte åka till dig i morgon. Men du säger att de inte har något val, de måste komma hem till er. För det är väl så viktigt att visa upp det stora huset, tomten, jättestora studsmattan och hunden och din nya kärlek. Visa upp din kärlek och lycka för dem, såsom du inte var mot mig.

Kanske lite väl magstarkt att skriva till E att ”Familjen kommer före kompisar, precis som tidigare” när du själv har lämnat familjen och flyttat direkt in till din ”kompis” . Lögnaktiga hycklare.

2 gillningar

Vaaa! Är han inte klok! Familjen kommer före! Hur gammal är E? Stackare…

Hon är 12 och ville verkligen inte åka dit. I sista sekund så bokade hon med en kompis som bara kan idag. Men nu har kompisen fått följa med för hon var tvungen att åka dit. Det är första gången E träffar pappans nya och känns väl läskigt att göra det första gången i hennes hus och träffa hennes lilla son. Jag hade önskat att det skett lite mer på barnens villkor och på ett mer neutralt ställe.

1 gillning

Ok, så nu vill du plötsligt planeraoch dela upp semesterveckor med mig? Jag trodde faktiskt för en stund att det handlade om att du ville göra något kul med båda barnen, men du ville visst vara fri från båda samtidigt som din nya förmåga är fri från sitt barn. Har du missat att våra barn är stora, och att vi inte skickar runt dem som paket? Var tacksam för att de vill vara med dig istället! Att du och din nya vill vara barnfria när det är dags för semester, nej det kommer jag inte hjälpa er att fixa. Det får du själv berätta för dem. De senaste 17 somrarna har du alltid tillbringat semestern med dem, utan tankar på att vara ”barnfri” så det blir nog ganska tydligt hur du prioriterar nu. Det är ni två som valt livet med bonusbarn och är man förälder så kan man inte räkna med att vara barnfri, någonsin! Din plan att skilja dig från barnen har de nämligen inte godkänt!

5 gillningar

Jag älskar dig fortfarande, fastän jag inte “borde”. Känslorna har inte försvunnit, även om du försvunnit ur vårt gemensamma familjeliv. Sorgen lyckas inte dränka kärleken.

1 gillning

Ditt svek och din image är vidrig. Samhället försvarar dig men sanningen borde någon gång komma ifatt. Du har förstört en annans människas liv. Du har förstört en annan människas liv, förstår du innebörden av det?

Jag hoppas någon rättvisa finns men har gett upp hoppet. Men här ska alla veta att du är en vidrig människa. Det finns ingen rättvisa, jag har accepterat det. Men alla ska veta vilket svin du är. Innerst inne, ett riktigt svin.

2 gillningar

Grattis på bröllopsdagen. Den sista som gift… Har firat ensam med champagne och tårar.

2 gillningar