Hem | Så här skiljer du dig | Juridik | Sök advokat | Träffa psykolog | Artiklar

SMS vi inte ska skicka! Skriv dem här

Du tog dig rätten att förändra mitt liv. Du tog dig rätten att basunera ut värderingar som du själv aldrig levt efter. Du tog dig rätten att manipulera våra barn. Du tog dig rätten att förstöra en annan människas liv. Jag ska aldrig glömma ditt svek. Ditt svek är det enda jag minns av dig. Det enda.

Jo jag har sagt det… många gånger. Och han håller med och det händer exakt ingenting.
Jag kommer ställa ultimatum framöver men han byter jobb om en månad så jag vill se om det förändrar något (han slutar på ett skitjobb och går till ett mindre stressigt. Förhoppningsvis mår han bättre efter det)

1 gillning

Raderat

Vaknade upp idag och saknade dig, ville kolla om du vill svänga förbi ikväll och kolla på en film, kan laga lite god mat och erbjuda en påse lösgodis som efterrätt. :yum:
Hör av dig om du inte har några planer

1 gillning

Idiot, du lämnar oss i mellandagarna efter “världens bästa jul” enligt din dotter.
Du flyttar direkt in till din 17 år yngre kollega och hennes lilla son. Jag som tyckte att ni betedde er lite småkonstig mot varandre men du försäkrade mig om att det aldrig skulle hända något mellan er.
När hon satt där och log mot mig på middagen för bara nån månad sen hos din kollega. Kräks

Nu tycker du att både jag och dina barn bara ska acceptera och ligga i samma fas som du? Kan du inte vänta med att introducera slynan tills barnen hunnit landa och faktiskt insett vad som hänt?

Du vet inte ens om vad barnens bästa betyder.
Du säger att barnen ska få ha det lite normalt, du har flyttat in direkt till en ny med en liten son för knappa tre veckor sen.
Hur kan du tycka att det skulle vara nåt normalt för våra barn och kastas in i den karusellen,
Du säger att ni bara ska provbo tillsammans, att ni inte gjort något (fören du flyttade gissar jag på) att ni inte är tillsammans utan bara mer än kompisar. Sluta bara att ljuga!

1 gillning

Jag hatar att sakna det liv vi haft. Som Du nu brutalt tagit död på. Lämnar mig ensam att dö… Kastad till vargarna att bli uppsliten till små stycken. Bara trasor kvar.

Känslan av att vara utan dig och barnen är hemsk. Saknar er varje dag. Förstår inte hur du kunde byta ut mig så snabbt efter 11 år… jag är halv utan er. Hade gjort allt i min makt för att ha er kvar som familj men du gav upp oss… i nöd och lust har jag alltid tänkt med dig. Jag var alltid där i din och barnens nöd… ingen fanns där för mig…

Jag är stark, jag ska kämpa , jag kommer klara det, jag kommer att lyckas.
Du blånekade in i det sista fast jag hade en låda fylld med “bevis”
Du sa att du älskade mig men ändå levde du ett dubbelliv.

Tre år sedan du flyttade idag. Tror inte att du minns det, men i mig känns det… Det gör ont att vara så osynlig och betydelselös för dig, som varit så viktig för mig.
Jag önskar att vi kunde prata. Jag önskar att du tyckte att jag fortfarande var bra, någon du ville ha kvar i ditt liv. Jag kommer att gråta tårar av saknad för den du var idag.

1 gillning

Hehe det där med att skicka saker, min man flyttade ju dagen efter jag fick veta att han inte ville leva med mig. Ja jag bad honom flytta så fort som möjligt så officiellt kastade jag ut honom. Men han flyttade direkt in till sin nya. Laddade ned appen tipp tapp i tanke om att skicka dit vår säng med en lapp “Eftersom du knullar med min man, kan du väl göra det i vår säng”… men det har stannat vid tanken :slight_smile:

2 gillningar

Sitter med tårar och har inte gått en dag utan att jag tänker på dig och saknar dig.
Vet att du är lycklig nu och det gör ont i mig att det inte är jag som gör dig lycklig.
Men jag tröstar mig med att du är fri och lycklig för det är du värd.
Du är iallafall mitt allt…och min största kärlek som jag gjort allt för. Kan inte gjort mer än vad jag gjort mer än att vara nykter.
Min läxa. Har varit nykter och har fått hjälp av sjukvården och av min chef som jobbat med missbruksbehandling. Och det känns bra att ha det stödet och att förstå varför man druckit.
Tack så mycket och förlåt för allt.
Jag vet att du innerst inne älskar mig men du är antagligen vilsen just nu, lika vilsen som jag…
Fast jag jobbar ensam på att hitta mig själv och förhoppningen hade ju varit att vi hittade varandra för vi hör ihop… jag älskar dig och barnen och har alltid gjort det.
Jag älskar dig! :heart::heart::heart:

2 gillningar

Två år har passerat. Ilskan har lagt sig. Men jag älskar dig fortfarande lika mycket. Du är en sorg som inte kan gå över. Jag älskar dig fortfarande mer än livet självt.

1 gillning

3 år sedan du förstörde mitt liv. Jag har inte reparerats, bär på skador du inte kan föreställa dig. Undrar om du är nöjd med allt och om du ser tillbaka med glädje på att ha förstört en annan människas liv. Jag hoppas att du själv någon gång får känna äkta smärta, för du har ingen aning om hur det känns att vara levande begravd. Jag har bara ett minne av dig efter 18 år. Du var den som förstörde mitt liv. Det är det enda minnet jag har kvar av dig.

1 gillning

Timbuktus låt ”Resten av ditt liv” kunde vara skriven till dig… Hälsa till satan, vi hörs!

2 gillningar

Jag vaknar i natten och vrider mig i ångest. Jag älskar dig så jävla mycket trots all jävla skit du utsatt mig för. Jag hatar mig själv för att känslorna inte försvinner, jag hatar mig själv för att jag inte kan glömma dig, jag hatar mig själv för att jag gav dig min själ, min kärlek och du tuggade i dig och spottade ut mig och nu är mitt liv förstört. Jag kommer aldrig kunna lita på en man igen, jag är ärrad och skadad för resten av livet. Ditt stora egoistiska svin! Din manipulering, dina lögner, ditt sätt att anklaga mig, hur du isolerade mig från min allra bästa vän. Jag hatar dig. Jag älskar dig. Din djävul.

1 gillning

Förlåta har jag gjort men kommer aldrig att glömma…
Du gjorde mig så illa, jag höll på o gå under men nu vet jag ändå vad inre styrka innebär…

3 gillningar

Vi har gjort varandra illa! Din låga har slocknat och du säger att allt kommer bli bra, du behöver tid att hitta dig själv. Du har känslor kvar men du älskar mig inte längre. Du vill leva som särbo men inte bestämma när vi ska träffas. Du valde att gå och vill inte prata om det. Jag känner mig låst för jag når dig inte längre. Du stelnar till när jag säger: Jag älskar dig! Du vill hålla kontakten, vill inte släppa taget. Vi förstår båda två. Det blir aldrig vi två igen!
Mitt hjärta blöder, jag vill ge oss en chans! Dina ögon har slocknat och jag famlar i mörker. Din låga blir mitt minne av dig! Låt oss bli fria!

1 gillning

Ett sms jag vill skicka dig i skrivande stund…

Jag älskar dig…
Har aldrig velat vara en sekund utan dig…
Jag har alltid bara velat vara med bara dig… andas samma luft.
Jag tänker på våran låt no air…
mitt älskade allt… saknar oss alla.

Idag tog jag fram alla gamla påskägg från vinden, vi hade en hel Ica kasse. Fyllde varsitt till barnen med godis och sen varsitt med en dricka men gömde även alla de andra äggen runt om på framsidan. Så de tyckte att jag var lite dum när de hittade en massa tomma ägg men hade de roligt i jakten just på att hitta sina ägg.

Vi grillade sedan i det fina vädret och åt ute och åt kladdkaka till efterrätt som E bakat. B går som vanligt och småäter upp alla rester i köket nu.

Grannen kom och knackade på nyss och bjöd på nybakat bullar.

Allt är som vanligt förutom att din stol står tom. Soffan där du brukade sitta är tom och jag har allt godis för mig själv…
Jag kommer aldrig förstå

2 gillningar