SMS vi inte ska skicka! Skriv dem här

Trodde än en gång att du gjorde nått för att rädda din relation med våra barn, men precis som alla andra gånger så går din egen egoism och han först…
Jag blir så besviken…
förstår du inte att det här är ingen lek eller spel???
Fattar du inte att du förlorar våra barn!!! Hur fan kan det vara värt det???

Du har fått så många chanser, så många försök ifrån mig, som folk skulle drömma om att kunna få…

Men likförbannat går du vidare på din väg, och den kommer du få gå ensam utan våra barn…

Känner sådan olust över att jag inte kan lita på dig. Vill att allt ska va klart så jag kan sörja ifred :pensive:

Visningsdatum satt. Du vet inget än. Mina tårar är slut. Vill inte förlora gården. Det vi kämpat så mycket för. Vill inte byta stad igen. Hade precis landat i var ”hemma” var. Vill inte förlora oss, eller det jag trodde va vi. Vill inte tappa min nya familj. Älskar dom så.

Jag hatar det du gjort så mycket. Hatar hur kall du är. Hatar hur du behandlar mig. Önskar jag kunde hata dig. Nä. Jag önskar du vore betydelselös. Så som du får mig att känna. Fan…

2 gillningar

Hej hjärtat,
Du skulle ha sett hur det såg ut idag, 7 killar som hjälpte till med flytten och ingen lyfte ett finger mer än nödvändigt :joy:
Du var saknad idag, hade behövt ditt öga för detaljer, kände mig alltid trygg med dig när vi skulle renovera eller skapa något, vi är ett fantastiskt team när det väl gäller.
Sov så gott hjärtat.

1 gillning

Kom igång med min träning idag. Den har varit eftersatt de senaste 1,5 åren. Jag satsade allt på oss, pendlade varje vecka till jobbet, skyndade mig alltid hem, prioriterade oss, er, men sällan mig. Jag gjorde det av kärlek hjärtat. Gjorde det för att jag såg att framtiden så stark med dig. Tappade bort mig själv på vägen.

Jag ville alltid komma nära hjärtat. Nära inpå livet. Du vet så där nära som man kommer när skalet är borta… Eller förresten. Det är just det du inte vet. Har man inte rensat sin historia kan man aldrig känna den känslan. Lögner, hemligheter och svek äter upp en. Dig också till slut. Inget skal är tjockt nog.

Jag hade funnits där hjärtat. Funnits där vid din sida om du valt att rensa. Men det gjorde du inte. Det valet får stå för dig. Under tiden är min historia ren och jag väljer nu att fokusera på mig själv igen. Hitta tillbaka till den jag va.

Idag begravdes min far. Det va en sorglig men fin dag. Du skulle varit där. Du skulle vara mitt skyddsnät. Jag saknar den man som alltid fanns där, han som va varm och närvarande. Han försvann den 19:e juli…

Idag är jag svag. Idag saknar jag. Idag vill jag bara höra din röst. Den som alltid gjorde mig varm. Idag vill jag bara känna din famn. Den som alltid gjorde mig trygg.

Hatar ensamheten. Hatar det här :cry:

1 gillning

Förstår precis. Känner samma sak. Fast i mitt fall är det frugan som stack. Världens smartaste och varmaste människa blev som förbytt när det kom en ny man i livet

Ångesten river inuti när jag inte får vakna upp bredvid dig och planera helgen :cry:

Så bra med en tråd för SMS vi inte ska skicka. Jag nyttjar den flitigt…

”Min högsta önskan är att du ska höra av dig. Min högsta önskan är att höra dig säga att du saknar mig. Saknar mig så som jag saknar dig. För det gör jag. Varje sekund.

Jag vet att du springer vidare. Det är ditt val. Jag får leva med det. Känns bara så overkligt att jag bara blev en skugga i ditt förflutna. Jag trodde vi var menade. Jag trodde vi va framtiden.

Önskar jag kunde känna annorlunda. Känna ilska, hat eller helst av allt likgiltighet. Men vet du… det gör jag inte. Inte än. Längtar till den dagen jag kan se dig och känna… absolut ingenting.”

3 gillningar

Din dotter sms:ade idag. Ville jag skulle komma och titta på när hon tävlar. Det sliter mitt hjärta i stycken. Hur tar jag hand om det? Hur tar du hand om det? Lilla hjärtat. Hon behöver mer :pensive:

Skål då! 1 år har gått sen skilsmässan. Hoppas du är lycklig nu! Jag är på gång!

4 gillningar

Hur kan du vara så jävla besatt av karljäveln att du väljer bort dina barn!! Hur i helvete är du skapt människa? Vilken förälder på denna jord gör detta val? Hur fan kunde jag välja dig som mamma till mina barn när du i slutändan skulle överge dom!
Öppna ögonen, du förlorar ju dom för helvete!!!

Åh. Ångesten river en i bitar. Känner så igen mig. Vaknar upp på en soffa och önskar att jag fick planera helgen med min man. Men nej, han vill inte längre planera sitt liv med mig.

Jag önskar så att du ska höra av dig. Jag önskar så att du brydde dig. Jag önskar så att få höra din röst och se ditt ansikte igen. Se den person jag levt med. Sakta men säkert måste jag nog försöka förstå att han inte finns längre. Jag saknar det vi va.

1 gillning

Nä! Jag vill inte stå som borgensman för din bil.
Att du inte skulle ha någon inkomst för att du inte får ha bilen själv är inte mina bekymmer.

Antingen säljer du bilen och köper en billigare.
Eller så hittar du en annan borgensman.

Det är du som vill skiljas. Inte jag. För mig krävs att jag skrivs bort som borgensman för att jag fullt ut ska kunna avsluta det vi haft…

1 gillning

Bare å sende, bortsett fra det siste avsnittet. Dropp iallefall siste setningen, hun trenger ikke få vite noe mer om deg nå. Det har hun valgt bort.

3 gillningar

Det kändes annorlunda igår när du svarade på sms:en om visningen till helgen. ”Tonen” i sina sms var annorlunda. Jag önskar jag visste hur du mår. Egentligen. På riktigt. Eller så gör jag inte det…

Jag saknar dig…

1 gillning

Ja då står man här ensam med alla fredagsbestyr
Din jävla svikare, som lämnat mig ensam, fyfan

3 gillningar

Tänk att du var tvungen att sabba allt. Hoppas du inte är nöjd nu.

6 gillningar

Känner igen den känslan…