SMS vi inte ska skicka! Skriv dem här

Ett sms från dig. Du frågar hur det är…

Du har krossat mig. Min tillit. Min trygghet. Mig. Annars är det bra tack.

Jävla idiot. Jävla jävla jävla stackars idiot!

1 gillning

Wow varför skickade han det?

Hur menar du? :pensive:

Skulle kunna vara jag som skrivit

Jag hatar dig och älskar dig. Fan va illa du gjort mig. Du va mitt allt. Du va det som fick livet att vara i färg. Du har stulit mina färger.

De gånger du va som mest tillfreds, då du va lugn och lycklig va när vi va hemma på gården, pysslade, tittade på filmer, va tillsammans och fixade för framtiden. Då va du harmonisk och till synes lycklig. Vad hände? Varför gjorde du så här och raserade hela våra liv? Mitt liv. Jag förstår inte. Kommer aldrig förstå. Det va ju vi. Vi mot värden.

Jag vet att jag måste men jag vill aldrig mer se dig. Aldrig se in i dina ögon igen. Dom ögonen som jag drunknat i så många gånger. Jag vill aldrig mer tappa andan för att jag älskar dig så mycket. Jag vill bara radera allt ur mitt huvud.

Du har gjort mig mer illa än någon annan. Du har förgjort den jag är. Jag litade på dig och du svek mig. Den person jag gett allt finns inte mer.

4 gillningar

Förstår exakt känslan… så mitt i prick skrivet

Min pappa dog för en vecka sedan. Saknaden är enorm. Du skulle funnits där. Du skulle varit min klippa. Du svek. Du stal min sorg. Vem är du? :cry:

4 gillningar

Jag hatar dig. Jag hatar att du verkar ha sörjt klart och gått vidare redan innan dörren slagit igen efter dig. Jag hatar att du köpte en lägenhet med mig i juni, och en hundvalp i april. Varför gör man så, om man inte ser en framtid ihop? Varför sätter du mig i en situation där Jag kommer att gå på knäna ekonomiskt för att kunna bo kvar? Jag hatar att du efter två veckor tjatar om växelvis boende för barnen fast du flyttat hem till morsan. Jag hatar att du inte förstår att du krossat min tillvaro och borde tassa långsamt. Jag hatar att du får mig att må som jag gör. Jag går gått ner sju kilo på de här tre veckorna, och fått ångestdämpande för att kunna fungera. Jag hatar att du inte fattar att du har krossat min tillvaro. Jag hatar att du tror att gräset är grönare. Jag hatar att du inte varit nöjd med sex en gång i veckan. Jag hatar dig för att jag fick göra abort för din skull men ta bussen dit och hem och jobba trots smärtor och blödningar. Jag hatar att du besvarar ett sms med en ny frisyr med “Ja det ser ju praktiskt ut” istället för “vad fin du är älskling”. Jag hatar att jag gett upp så många av mina intressen för din skull. Jag tänker överleva, jag vet bara inte hur. Jag vill någonstans tro att jag kan hitta någon som ger min frukost på sängen på min födelsedag istället för att låta mig fixa den själv. Någon som kanske, när jag är trött och ledsen, tröstar mig istället för att klaga på att jag inte är på topp och inte pallar ligga. Snart, inte än, men snart, ska jag försöka överleva det här. Kanske hittar jag någon som uppskattar att jag bakar frukostbullar på helgmorgnarna - och som inte prioriterar att sova till 11 istället då smöret smält och frallorna är torra. Livet suger just nu men jag måste tro att jag förtjänar bättre. Jag hatar dig!

13 gillningar

@Krasch :pray:t3::heart:

Ok

Om du noterat rubriken är detta fiktiva sms och jag får därför skriva precis hur jag känner och tycker. Det är därför den här tråden är skapad!

1 gillning

Tog bort vår katt igår. Du vet han vi köpte tillsammans. Han du alltid ägnade lite extra uppmärksamhet åt. Han som alltid låg hos dig i soffan på kvällarna. Just precis! Den katten! Han blev ju påkörd någon gång förra veckan. Vet inte om du märkte det men jag gjorde det när jag kom hem till huset och såg att det inte stod rätt till. Jag tog honom till veterinären… Han blev kvar över natten. Dom konstaterade att det inte fanns något att göra så jag åkte dit och satt med honom i famnen medan han fick somna in. Han va i alla fall inte ensam. Han va inte ensam den katten som du älskade. Jag va där…

Jag grät igår. Jag grät mer än jag gjort på länge trots allt som hänt den senaste månaden. Jag grät för dig, oss, din dotter, livet som inte blev, min pappa och vår älskade katt som nu inte finns mer… Jag grät tills det inte fanns någon gråt kvar. Då skrev jag ett sms till dig där jag skrev att han inte fanns mer. Ditt svar va kort, koncist och kallt: “Oj. va det så illa. Måste varit en hyfsad smäll.”

Alltså… Allvarligt… Jag har inga ord kvar längre…

8 gillningar

Skönt att vår kontakt har minskat jättemkt. Är fortf arg och besviken på dig. Du kunde gjort så annorlunda. Var verkligen vår kärlek inte värd och satsa på vi som gått igenom så mkt… Förstår att man inte kan.styra över känslor men ändå…:pensive::pensive:. Var vår relation så dålig…? Kan fortf inte förstå helt och kommer aldrig förstå. Jag har accepterat att det är som det är och vet att jag är värd nån annan mkt bättre. Som ser mig som värdefullast och ej behöver konstant bekräftelse och ej sex tokig​:joy::yum::roll_eyes::roll_eyes:. Du har förlorat mig för alltid och jag kommer aldrig öppna dörren till mitt hjärta. Så du vet!! Du gick över gränsen 1 gång m då var jag villig att förlåta och kämpa för oss. Sen fick du kontakt med en annan tjej. Du ville inte bryta kontakten med henne utan ville ha distans och att vi skulle dejta andra. Du lämna mig innan allt hände. Det vet jag. Men förstår du distans…Jag skulle aldrig fixat. Vara med andra och fortf vara gift. Nej du jag är värd nån bättre!! U lost me!!,
Men som nån sa jag lever andas alltså finns jag till!!!Så e de!! Kommer bli bättre!, vi var inte rätt för varandra!

2 gillningar

Om du visste hur skönt det är att slippa din flippade morsa! :smiling_imp:

2 gillningar

Saknar dig… Saknar oss…

3 gillningar

Detta har jag lyckats hålla mig från att skicka till exet i över 6 månader nu. Eller skrika rakt i ansiktet på henne…

Det är hög tid att du tar av dig din jävligt bekväma offerkofta!!! Upp med ditt lata bekväma arsle ur sängen o skaffa dig ett jävla jobb istället för att försöka leva på samhället och mig!!! Sluta försök använda barnen som inkomstkälla!!!

4 gillningar

Hva hadde skjedd dersom du sendte den? Straffe deg via barna? Hvis nei, send den, spør du meg!

1 gillning

Fan…
A.C.K

Vakna upp!!!
Vakna upp och se vad du förstör!!!
Vakna upp och se vad håller på att förlora!!!
Vakna upp och se att du håller på att förlora allt du kämpat för i hela ditt liv!!!

Det finns ingen framtid där!
Alla ser det, varför gör inte du det?

Går du den här vägen så förlorar du allt!
Du förlorar dina barn för guds skull!!!

Är det värt det?? Är han värd det??

3 gillningar

Drömde om dig inatt, igen…
Drömde att du o han var ett par, och jag var tvungen att acceptera det.
Jag saknar dig, men inte den du är just nu, jag saknar den gamla personen.
Egentligen är livet fantastiskt, men du är alltjämt där o hägrar.
Hoppas att du får en fin dag hjärtat.

1 gillning