SMS vi inte ska skicka! Skriv dem här

Jag vet att jag gjorde fel, men nu berättade jag för ett av barnen efter hens hyllning till dej, att du inte är så fantastisk som de tror, att du deras stora idol i livet faktiskt våldtog mej. Jag tror inte hen trodde mej och det är nog möjligt att hen kontaktat dej idag och skvallrat om vad jag sa. Jag vet att du kommer att ljuga dej ur det, det är ju jag som är psykiskt instabil.
Men både du och jag vet vad du gjorde.
Jag hoppas innerligt att verkligheten kommer ifatt dej en dag och att du får känna hur sorg och ensamhet känns.

2 gillningar

Hehe mitt ex var också elektriker i grunden. På 15 år fixade han aldrig utebelysningen till huset. Han bara tänkte och planerade. Och det där garaget, det pratade han bara om. Jag fixade bygglovshandlingar, ritade skiten och planerade varenda detalj som han ville ha det. Hans uppgift var att använda sej av sina kontakter för att bygga det. Vi hade en gjuten platta i så där 10 år. Något garage blev det aldrig.

1 gillning

Förlåt att jag småflinade lite när vi var på utvecklingssamtalet med sonen. Jag har inte riktigt sett hur mycket du lagt på dej innan. Och du, den där pottfrisyren du lagt dej till med! Ärligt talat den funkar nog inte när du nu ska ut och hitta kärleken i ditt liv. Visst var det så du sa? Tror du behöver lite guidning med din outfit också. Eller är din nya stil att se ut som en överårig hallick kanske? Ska bli riktigt spännande att se hur hon som nappar ser ut.

5 gillningar

Håller med dig@Livetlivet. Trodde vi med var starka. Trodde med jag var hans person.
Men det är deras förlust!!!

2 gillningar

Det gör ont att du aldrig hör av dig. Det gör ont att du inte vill ha med mig att göra. Jag önskar att du brydde dig om vad det gör med mig.

3 gillningar

Kommer aldrig förstå varför du vill mig illa. Varför du vill skada min relation med barnen. Om du inte förstod hur du gör det. Så skulle jag kunna förstå hur det kan bli fel. Men jag har berättat. Ändå slutar du inte.

Allvarligt talat… Ska jag ta hänsyn till att du blir ledsen över att jag inte hälsar. Jag skiter i dig och att du är ledsen. Du inledde en relation med min dåvarande make, så dåligt. Ge mig en anledning till att jag ska hälsa på dig för att inte du ska bli sårad av att jag ignorerar dig. Du är ingenting för mig.

6 gillningar

Du börjar dagen med att gnälla sucka och jag blev tokig. Jag får ångest i hela kroppen av att tänka att du ska vara så gnällig hela jäkla dagen. Sluta gnäll och gör det som ska göras. Du är så självömkande och gnällig. Kan du bara vara tyst?

4 gillningar

Hur kommer det sig att allt du vill ha är viktigare än det jag vill ha? Förstår inte.

3 gillningar

Jag vill skicka med min man ett paket inslagna kondomer på nästa tjänsteresa. Med ett litet julklappsrim som låter honom förstå att jag känner till kärleksförhållandet han hade med sin gamla kollega förra året:

Jakten på kärlek
Och evig lycka
Bekräftelse och närhet
Självkänslan smycka

Hjärtat får
Vad det vill ha
När pulsen slår
Du flämtar ja

Då andan faller på
Och kläder faller av
Om denna trädes på
Undviks såriga skav

2 gillningar

Precis så känner jag med. Kram

Ja…jag ska försöka komma ihåg dessa rader när nostalgin kryper inpå mig.För tyvärr så har jag svårt att släppa honom helt och gå vidare…
Men precis så som jag skrev och som du känner igen…så var det ju så och det kan jag nog aldrig förlåta honom för.Men tyvärr så har mina känslor rivits upp lite igen…Jag var ute och tittade på datingsida som jag inte besökt på jättelänge.
Vem tror du dyker upp där???
Jo…MITT EX…och han matchade mig på 87%…en av de som matchade mig mest av alla.
Fy Fan vad patetiskt…Visste inte om jag skulle skratta eller gråta…hjärtat rusade och det brände till i hela kroppen.
Som tur är så hade jag inte lagt ut någon bild…så han vet inte att det är jag.
Men det gjorde det ont…att se honom söka någon annan…och framförallt så kändes det som ett stort skämt…att där var mannen på bild… som jag har levt halva mitt liv tillsammans med.
Så välbekant men ändå som en fullkomlig främling…
Dessutom att vi matchade 87 %…Kanske inte så konstigt egentligen…eftersom vi var ett par under så många år.Men det hade varit bättre om vi inte hade matchat alls .Jag vill ju glömma och komma vidare.

2 gillningar

På ett sätt matchade jag och mitt ex till 110%. På ett sätt var vi inte kompatibla för 25 öre. Inte på någon punkt. Gemensamma intressen men för olika. Känner en tjej - upptagen - som jag kanske matchar någonstans mellan 25 -50% men som jag skulle fungera utmärkt med. Som min gamle lärare i mattematik sa: “Det finns tre sorters lögn: lögn, förbannad lögn och statistik”. Siffror kan dölja den faktiska verkligheten. Man bör nog inte vara för lika.

1 gillning

Tack för att du delar med dig av dina erfarenheter.
Det är ju också ett sätt att se det hela på.
Jag och mitt ex är också väldigt olika.
Vi kompletterade varandra mest.
Mot slutet utvecklades vi åt olika håll…

Amen.

Du manipulerade mig och förvirrade mig när du visste att jag träffat en ny efter att du lämnade mig. Du fick henne att inte vilja ses igen. Sen har du mage att neka att du träffar någon…och oj där stötte jag på er i affären…tillsammans…jävla äckliga svin. Ja det var ju vad jag blev kallad när du fick reda på att jag träffade henne. Men neeej enligt dig går det inte att jämnföra…fy Fan äcklar mig gör du.

1 gillning

Men herregud! Springa och skvallra till mitt ex… Hur gammal är du? 5 år? Jag har inget intresse av att ha en relation till dig, hur kan du med att gnälla? Du började träffa mitt ex innan vi hade skiljt oss, om jag var du skulle jag skämmas och be om ursäkt till mig istället för att förvänta dig ett glatt leende och hej från mig. Så fruktansvärt pinsam du är!

2 gillningar

Jag lämnade dig för att du super, har ett taskigt humör och tycker att dina intressen självklart ska komma i första rummet i alla lägen. Du är en egotrippad jävel som nu tycker synd om dig själv för att dina handlingar får konsekvenser. Skyll dig själv din idiot!

3 gillningar

Hur fan kunde du göra det XXX?
Hur fan kunde du krossa mitt hjärta så lätt?
Hur fan kunde du krossa våra barns hjärtan så lätt?
Hur fan kunde du ge upp vår dröm?
Hur fan kan du låta våra barn växa upp med splittrade föräldrar?
Hur fan kan du låta våra barn växa upp i splittrade hem?
Hur fan kan du ge upp halva dina barns uppväxt?
Hur fan kan du ta ifrån mig halva mina barns uppväxt?
Hur fan kunde du låta honom komma in i våra liv?
Hur fan kunde du förstöra hela din familj för XXX i XXX???..

Kommer aldrig förstå och kommer aldrig förlåta dig för det!

6 gillningar

Var det värt det? Du har förlorat allt. För ngn som jag inte i min vildaste fantasi kan se ska kunna göra dig lycklig.

Vi hade allt. Du sumpade det. In under sista sa du att det va vi. Vi två för alltid. Det va du som stod stark i den frågan. Tvivlade aldrig. Var allt bara lögn? Valde du att svika den du sa du älskade mest? Är skammen och skulden tung att nära nu när du fortsätter ljuga.

Jag vet sanningen. Men jag vet inte varför. Jag hoppas det kommer att göra ont längre fram. Att du kommer ångra dig och inse vad du förlorat. För jag är något speciellt och jag tror aldrig du kommer uppleva det igen. Det jag gav tror jag ingen annan kommer ge dig. Just nu är jag förloraren men jag kommer resa mig. Som fågeln Fenix. Och du kommer inse vad du förlorat.

4 gillningar