SMS vi inte ska skicka! Skriv dem här

Som jag känner igen mig i det du skriver! Känner precis så! Öppnade upp ett så ömtåligt hjärta och fick det krossat av någon som bara använde mig som snuttefilt, någon som vägrar erkänna det. Jag har skickat flera elaka kommentarer, att jag vet att han var oärlig, feg, rutten osv. Han nekar naturligtvis och vägrar vara elak tillbaka, skriver att han förstår att jag vill att han ska vara elak för att det ska bli lättare för mig men inte ens det kan han ge mig. Jag gav mitt allt! Vill bara slita hjärtat ur kroppen och aldrig mer känna.

Ser att du redan är tillbaka på dejtingsidorna på nätet, de som du säkert aldrig riktigt lämnade. Efter mindre än en vecka från att du krossade mitt hjärta. ”Inte utbytbar” ”starka känslor” sånt jävla BS från dig.

Jag kommer aldrig glömma…förlåta kommer jag då det tar för mkt energi…
Hoppas du blir lyckligare m henne.
Du har förlorat mig…bye bye. Jag är värd nån bättre som ser mig som det finaste och skulle kämpa för mig. Du har alltid vart en sökare efter nåt…och hoppas du hittat det du söker.
Jag älskade totalt med varje uns av min kropp.
Nu går vi mot nya tider och hoppas 2019 o alla år framöver blir kanon.

1 gillning

När det fanns något att kämpa för så var du iskall eller aggressiv mot mig. Nu när det är över är du trevlig.

1 gillning

@Changes

I två fucking år har du nästintill ignorerat ungarna. Jag har ställt upp och bidragit så gott det går ekonomiskt för den för att ge dem så bra förutsättningar som möjligt. Nu när det vankas ihopflytt med nya då helt plötsligt är du galet på och tjenis med sonen för det vore ju sååååå kul om han kunde hyra din lgh. Alltid den enklaste jävla vägen för DIG utan nån tanke på vad som är bäst för sonen. Du slipper ju ansöka om att hyra ut i andra hand, kan reträttera närsomhelst om det inte funkar med nya och hennes barn men att du sinkar sonens bospar så att han måste spara ytterligare ett par år innan han har kontantinsats - det skiter du i. Klart en 23-åring tycker det är coolt att flytta, det är DU som ska vara vuxen och se till hans bästa här!! Fy fan vad jag HATAR dig, jag hoppas du drabbas av varenda förbannelse som finns och aldrig blir riktigt lycklig!
Hur i helvete stod jag ut att vara gift med dig, det är ett under!

1 gillning

Alltför ofta känner jag att mitt största misstag i livet var att skaffa barn med dig. Utan dig hade jag varit en bättre mamma.

1 gillning

Du är så sjuk. Du behöver proffissionell hjälp. Jag klarar inte att vara det stödet. Jag går sönder för jag slits hit och dit. Allt vänds upp och ner. Det är olika varje dag. Jag vet aldrig vad som triggar eller inte triggar en storm. Det gör att mitt alarmsystem är på helspänn hela tiden. Det är så svårt. Jag känner vad jag känner för dig, men du gör allt så svårt och tungt. Snälla du. Sök proffissionell hjälp. Ber dig.

Jag vet att du är arg och är glad att du skriver av dig här. Men på något sätt vinner han om du verkligen känner såhär. Om han har behandlat dig så dåligt. Tyvärr jag vet att man inte kommer någonvart med det. Men som sagt skitbra att du skriver det här en till honom!

Du frågade mig en gång hur jag kunde vara kär och älska dig fast du alltid var så sur och trött. Det är för att oavsett lovade jag dig att jag skulle älska dig och se in i din själ. Och inget kan skugga över din själ, iallafall inte för mig. Jag har alltid sett ditt ljus. Förlåt om jag aldrig har visat dig det, ville bara ge dig utrymme. Jag älskar dig

1 gillning

Det är inte bara du som kämpat i alla år, inte bara du som gjort uppoffringar och inte bara du som kan hävda psykisk misshandel. Eller jag gör det ju inte eftersom jag vet att du inte gjort så för att skada mig, vilket du också vet att jag inte har gjort. Men trots allt det här så saknar jag dig så fruktansvärt mycket, längtar efter dig och vill bara få ha dig nära. Jag vill bara höra din röst, känna dina armar omkring mig och dina andetag på kudden. Du är min stora kärlek i livet, den jag skulle leva resten av min dagar med. Jag önskar bara att du skulle komma tillbaka till mig. Det enda jag ville var att få leva med dig och älskar dig.

2 gillningar

Jag undrar om du någonsin har vetat vem jag är? Vi var ihop i 13 år, var gifta i 8 år och har två barn tillsammans och du vet fortfarande inte vilka mina mellannamn är, att jag inte fryser i första taget på vintern och att jag inte äter chokladglass. Om du hade känt mig hade du vetat att jag inte var intresserad av klockor och att jag aldrig bar en klocka på min arm. Hade du vetat det hade du sluppit köpa alla dessa klockor till mig.
Någon som älskar någon vet vilken skostorlek denne har, hur det lilla ärret på vänster skinka uppkom eller att det i överhuvudtaget finns ett är där. När man älskar någon vet man vilket favoritgodis denne har. Man vet att det inte går att skämta bort pms, man vet att den man älskar aldrig skulle bryta ens förtroende och man vet att den man älskar, känner man, och den vill man aldrig något illa. Därför tror jag att du aldrig känt mig. Du har aldrig vetat vem jag egentligen är. Du ville aldrig lära känna mig heller. Därför tror jag även att du aldrig älskat mig. För hade du älskat mig hade du känt mig. Hade du älskat mig hade du aldrig någonsin behandlat mig som du gjort. Jag vet detta för jag vet allt om dig. Allt du tycker om. Allt du hatar. Allt. Jag älskade dig så mycket att jag inte kunde andas utan dig. Jag älskade dig så mycket att jag inte kunde se ett liv utan dig. Men du svek mig utan att ens blinka. Du krossade mig utan att ens tänka. Du svek mig och bröt mitt förtroende utan att ens titta tillbaka.
Men när allt kommer omkring kanske det var jag som inte kände dig alls.

10 gillningar

Så nu kom det igen. Utbrottet för att jag inte kände för att göra samma som du. Ja du kommer med förslag som vi kan göra, men om jag inte känner för samma så måste jag få säga det. Utan. Ett. Jäkla. Utbrott. Från. Dig.
Personangrepp är fult fel och barnsligt. Jag använder sällan dina svagheter mot dug som pilar förutom som nu, när du använder alla mina mot mig. Då försvarar jag mig och blir elak tillbaka.
Nu vill du att jag flyttar. Igen. För jag inte vill som du. Denna helgen blir skräp och detta pga att jag sa som jag ville och inte sa som du ville. Skrutt.
Ska jag bara följa dina nycker? Det går inte. Sorry.

2 gillningar

Hur mår du? Är du ok? Kan jag göra något? Inte kul att bli sjuk och vara ensam…

Jag sa till dig igår att Jag tar tillbaka det jag har sagt om en chans i framtiden. Att jag inte ville få den för att vi är för olika. Men jag sa det för att du inte skulle ha det hängandes över dig att jag skulle hoppas. Och för att jag inte skulle hoppas. Jag har gjort allt för dig och vill fortsätta ge dig det fast på det sätt du behöver och inte jag tycker bara. Vi…de skulle ju vara vi…

2 gillningar

Vem är du? Vem är du som kan behandla mig så här? Vem är du som inte har en gnutta empati? Vart är min man? Den jag delat mitt liv med, som är pappa till mina barn? För den mannen hade aldrig kunnat behandla mig som du har gjort dom senaste månaderna. Min man var en förebild för våra barn, min partner, mannen jag skulle bli gammal med. Men du, du är så elak, så kall så totalt avsaknad av självinsikt och empati, du är en feg, nedtryckande, elak djävla skit! Dra åt helvete med dig! Jag vill ha min man tillbaka!

9 gillningar

Hatar varannan vecka…Hatar att inte få vara nära min älskade son hela tiden. Såååå tufft att hjärtat går itu…:pensive::pensive::cry:

4 gillningar

Hur kunde det blir så här? Varför är du så arg på mig? Varför har du ett sånt behov av att trycka till mig och vara elak? Vad hände med att vi alltid skulle bry oss om och värna om den andra, om inte annat för att det är ens barns förälder? Har jag verkligen varit så hemsk, att jag förstört dig och hela ditt liv?

Idag skulle vi ha firat 25-års dag…undrar om du kommer ihåg…tänk att vi har levt ihop i nästan 25 år utan att jag lärt känna din sanna dig…Är nöjd att slippa tillbringa många år till med dig, kunde nog aldrig bli bättre, livet går vidare och det känns bra, saknar dig inte, har lite svårt att släppa det att du har ljugit och betett dig som ett svin. Antar att det kommer att bli bättre med tiden.

1 gillning

Jag är så j*vla trött på att du inte kan vara ärlig mot mig. Jag har sett meddelanden, jag vet att du varit med en annan. Ändå förnekar du det??? Säger att jag inte har med det att göra. 16 år var vi tillsammans och du kan fan inte ens vara ärlig. Du är så rädd för att alla kommer tycka illa om dig om det kommer ut. Du bryr dig bara om dig själv. Jag fattar inte hur du kan behandla mig såhär!!
:broken_heart:

3 gillningar