SMS vi inte ska skicka! Skriv dem här

Intressant!

Varför kämpade du inte för oss? Om inte för mig - för våra barn? Jag gick genom eld för din och våra barns skull.

Du älskar ju två av dina döttrar och ställer upp på derad minsta vink…tänk dig nu tanken att deras sambo skulle betett sig som du gjorde…d.v.s ägnade ett halvår till att tjatta dygnet runt med, telefonen var din dyraste ägodel den skulle ständigt gömmas, vem du pratade med hade jag inte med att göra. Men tänk nu tanken att din.ädsta dotters pojkvän skulle göra så mot din dotter…vore det fortfarande helt naturligt…

1 gillning

Nu fan räcker det! Inte en gång till jag vill höra dina förvirrade tankar om att jag är problemet, och om jag bara skulle vara glad och lättsam så skulle vi slippa alla tråkigheter. Ja, eller om du inte varit en jävla horbock och imbecill så hade vi också sluppit alla tråkigheter. Jag har aldrig förr träffat någon som är så patetiskt och helt off som du. Backar du inte nu och tar något typ av initiativ för att lösa denna situation så är det socialtjänsten nästa. Räcker inte det så stämmer jag dig ditt lilla kryp. Jag ska krossa dig som en liten pissmyra under min sko. See you in court!

Jasså, samtalet gick inte riktigt som du tänkt dig? I ditt skadade huvud just nu:

Himla konstigt att hon reagerade så negativt på när jag sa att hon borde för barnens bästa vara så positiv som min bror - som skötte sig föredömligt när han var så positiv när han berättade för sin fru sedan 17 år tillbaka och 4 barn att han lämnar dem för att flytta ihop med en 15 år yngre flicka.

Det var ju bara ett exempel på hur man kan sköta ngt snyggt och positivt, som jag och min bror. Eller hur man kan förstöra för alla genom sin negativa attityd, som hon gör och min brorsas ex.

Alltså kvinnor, de är ju så oförutsägbara och könslomässiga. Hoppas att jag lyckades släta över det lite när jag sa - hoppas du kryar på dig, och försök vila nu!

Hur kunde du göra mig så illa, utan att blinka?

1 gillning

Du fattas mig

2 gillningar

Varför älskar du mig inte? Har du någonsin älskat mig? Var jag inte tillräckligt bra, inte tillräckligt vacker? Jag gjorde allt jag kunde. Varför var det inte nog? Jag älskade dig.

1 gillning

Ja hur kan man göra så? Och sen bara gå vidare i livet. Fattar inte!

1 gillning

Raderat.

3 gillningar

Du har förlorat mig för gott. Jag vet jag är värd nån bättre än dig!!!

Menar du att han berättar för dig att han mår dåligt? Dåligt över vad? Vad vill han ha av dig?
Kram

Raderat.

Hur kan jag sakna dig efter allt du åsamkat mig?

3 gillningar

Ligger vaken mitt i natten. Allt jag vill säga dig snurrar runt i huvudet. Upplever livet väldigt orättvist. Hur kan man vara en sån egoist och tro att din frånvaro i barnens liv kan ersättas med några dagars guld och gröna skogar nu som då. Sen är den grå vardagen min igen. Hur ska jag få dig att förstå, utan att målas som the bad guy för att jag ifrågasätter er tid tillsammans?

1 gillning

Nu har det gått två dagar sen jag kom på dig ditt jävla äckel. Under dessa två dagar som gått har jag gråtit, inte kunnat sova, försökt hålla modet uppe för barnens skull. De ställer många frågor om varför mammas hjärta har gått i tusen bitar. De undrar även varför jag inte kan fira jul tillsammans med dig. Vad ska jag svara??? Att du har varit otrogen mot mig för att du tyckte att vi hade en dålig period? Klart som fan vi hade det dåligt när du väljer att gå till någon annan istället för till mig. Du är så feg, så feg… Tror inte det finns någon man på denna jord som är så självisk som du. Du tänker l
aldrig på hur dina handlingar påverkar de som är i din närhet. Jag tror inte att du någonsin har brytt sig om mig, tänkt på mina känslor, försökt göra mig glad. Jag däremot ska gå som katten kring het gröt kring dig, vara försiktig med vad jag säger så du inte blir sur.

Just nu känns allt förjävligt, mitt självförtroende existerar inte längre och tanken på att behöva rycka barnen från sitt hem är hjärtskärande. Att de inte kommer att få en bra jul skyller jag på dig. Du är den som har förstört allt, krossat mig och våra underbara barn. Kommer för alltid att hata dig för det samtidigt som jag älskar dig så otroligt mycket.

5 gillningar

Åh! Mitt hjärta spricker när jag läser detta för jag vet precis hur det känns. För mig är det två år sedan det hände och jag kan fortfarande inte förstå hur man kan vara ett så rutet as som mitt ex är. Och mest synd är det om barnen.
Sköt om dig och ta hand om dina små.

1 gillning

Tack!

Ikväll hade jag middag med jobbet så han tog hand om barnen här i huset. När jag kom hem och han skulle iväg tog han mig åt sidan, gav mig en kram och sa att jag var jättefin! Va fan!!! Han har inte gett mig en spontan komplimang på säkert 6månader och så kommer det en nu. Vad är det för sätt!? Det enda som händer är att han gör mig förvirrad.

1 gillning

Det är så de gör. Jag hade plötsligt snygga glasögon som han redan sett tusentalsgånger. Jag var snyggt klädd fast det var samma gamla slitna kläder jag haft i flera år. Jag tror det är deras sätt att säga förlåt och be om vår förlåtelse för vad de gjort.

Ja, låter verkligen som det. Det enda som händer i mig är jag blir förbannad. Jag visste redan att jag såg bra ut. Han däremot såg ut som något katten släpat in. Tror det håller på att sjunka in vad han egentligen har ställt till med.

1 gillning