Skojiga sexsaker ligger framme

Vårt barn är 18 månader. Vi har varannan vecka och barnet mår bra! (Vill inte ha nåt snack om det)
Överlämningen förra Söndagen. Hemma hos exet ligger det skämtartiklar (kukar),2 kapsylöppnare (stora kukar)och nån stressboll formad som en kuk. Detta ligger öppet och vårt barn fick denna kuk stressboll av mitt ex att leka med. Jag sa ifrån men hon tyckte det var så roligt att han lekte med denna.

Hon ser verkligen inget konstigt med detta.
Det är ju bara lite kukar,typ.
Vi var i somras och badade,det var lite kyligt i vattnet. Vår son va naken,exet påpekade då hans storlek på snoppen. “Det verkar vara kallt i vattnet,han har så liten snopp”
Alltså…visst att man kan skämta och ha skämtartiklar hemma men skoja om sin egen son och låta han leka med kukar???

Urdåligt omdöme, lindrigt sagt :woman_facepalming: :see_no_evil:

“Men det hjärtat är fullt av, pratar munnen” säger ju ordspråket… :roll_eyes:

Precis. Exet har alltid varit översexuell. Länge,länge höll hon på mot mig. Skickade sexanspelningar,porriga bilder på andra osv.
Jag sa ifrån,vi är inget par och vi har inte sex med varandra!
Hon har inte riktigt släppt sex biten. Jag föreslog för nåt halvår sen att vi kunde ju knulla men då sa hon tack men nej Tack och fnissade.
Maktspel :smirk:
Tkr iaf att det är så urbota fel att “inviga”/låta vänja ett BARN vid sexsnack/sex skämtartiklar.
Vem vet vad som händer på hennes vecka när de är ensamma…Tror inte hon förgriper sig på han men onani bredvid han(?) Hon leker själv med dessa skämt saker(?)
Jag vet inte…

Det du antyder ovan är ju ändå ett väldigt långt steg för en förälder att ta och skulle ju signalera andra mycket mer långtgående personliga/psykiska problem och defekter än ett generellt sett dåligt omdöme.

I nuläget tycker jag trots allt att du ska försöka att inte låta dina egna rädslor ta överhanden, var vaksam men förgifta inte ditt eget sinne genom att låta hjärnspöken ta överhanden så länge det inte finns något som helst faktiska tecken på verkliga oegentligheter förutom det dåliga omdömet med val av korkskruvar, stressbollar och den omdömeslösa förvaringen av privata vuxen(lek)saker.

Många människor har urdåligt omdöme och raljerar om sex i princip varje vaken stund, på alla olämpliga ställer som tänkas kan… men de allra flesta förstår nog ändå (förhoppningsvis) var gränsen går när det gäller egen sexualitet som levs ut med det egna barnet som åskådare :see_no_evil: Vissa däremot är ju så psykiskt störda att de löper linan ut, men bara du vet om hon är en av dem som du skulle kunna misstänka kommer att göra det.

Är du inte säker på det, så pausa och se tiden an under fortsatt vaksamhet. MEN, är du ändå osäker och orolig och anar att sådant skulle kunna ske så gör absolut en orosanmälan till soc där du för fram just de aspekter du nämner här. Mer kan du inte göra, tror jag iaf. Din son blir större och större (är väl relativt liten och oförstående ännu, om jag inte minns fel) så var vaksam på vad han berättar men akta dig för att pressa på och fråga ut honom och på det sättet plantera tankar i hans huvud.

Svår sits, men försök att inte låta fantasin skena iväg med dig :anguished: :pray:

1 gillning