Jo då.
Klickar du på den rundeln högst upp till höger med din profil öppnas en listmeny upptill med en klocka, ett “banér”, ett brev och en “figur”. Klicka på brevet så kommer du till meddelanden.
Det kan vara så att du är lite för nyregistrerad. Jag vet att vissa funktioner kommer när man varit aktiv ett tag. Kanske hör meddelandefunktionen till dem?
Du måste ha passerat några stadier i “inskolningen” i forumet. Assistenten tar dig med längs vägen och ska dyka upp automatiskt, bara följ med där så ser du hur det fungerar och får fler och fler funktioner upplåsta.
Men du är ju för ny användare på forumet… men har du redan hittat någon här som du kommunicerat med så betyder ju det att du måste ha haft en annan profil… använd den isf?!
Fattar inte riktigt, om du söker återkontakt med en specifik person/nick här så måste du väl ha varit aktiv här… för personen du söker kan ju inte vara vilket random nick som helst i cyberspace?
Jamen… om det nu faktiskt är så att du bara råkat lurka runt, läsa, fastna för någon (som du till och med skriver att du redan älskar ) och nu reggat dig för att du direkt vill kontakta honom speciellt… då får du väl antingen tagga honom så han fattar att det är honom du söker, eller så bara interagera på forumet rent allmänt till dess du får “brev/meddelande-funktionen”… det här är ju inte en dejtingsajt för personliga/privata kontakter i första hand
Du nämner om två helt separata inlägg som inte har något med varandra stt göra.
Nej personen som jag skrev om i det första inlägget som du läst, kan jag ta kontakt med när som helst, men väljer att låta bli för han behöver tillfriskna med hjälp av sin rehabilitering. Så vitt jag vet så finns han inte här.
Varför trodde du att jag ville ha kontakt med någon specifik, egentligen? Eller ens använda det här forumet där folk berättar om sina tuffa kriser, som dejtingsajt? Tråkig start…
Tack för ditt förtydligande om forumet och fina bemötande.