Ska vi dela på oss nu?

Varit tillsammans med min partner i lite mer än 7 år. Vi bodde utomlands större delen av vårt förhållande, ett rätt isolerat liv där vi inte umgicks med många alls. Våra hobbies skiljer sig väldigt mycket och jag gillar att umgås med människor (översocial) kallar han mig, vi gör inte mycket tillsammans, kanske går ut och äter ibland.
Jag är närmre 30 och han 40. Jag känner att om jag lämnar honom nu kanske jag har tagit hans chans att få barn vilket gör att jag känner mig otroligt skyldig.

Vårt sexliv har sedan länge varit dött, vi pratar om det och att vi borde med det händer inget. Jag älskar honom som person men jag har länge känt att vi inte har så mycket gemensamt och han ger mig inte det jag behöver.

Jag känner mig så skyldig samtidigt tror jag mig veta att jag måste dela på mig för att bli lycklig.

2 gillningar

Han är 40 så det är inte på långa vägar för sent för honom att få barn med någon annan som älskar honom på rätt sätt.

Så låt inte åren bara rinna som sand mellan fingrarna till dess du är 40, för då är risken stor att det är för sent för dig, iaf på naturlig väg :muscle: :v:

3 gillningar