Ska jag tillbaka min Sambo? PRECIS LÄMNAT HONOM

Har hon inte redan gjort det eller hur menar du?

Ni ska ses på tisdag eller hur?
Under den här tiden som ni har varit separerade har du jagat henne, inte sant?
Har hon under den här tiden sagt åt dig att sluta?
Har hon sagt att det inte längre är någon idé?
Det har inte slagit dig att hon vill se dig personligen nu på tisdag för att be dig ge upp, lägga ner, sluta höra av dig, släppa taget och hoppet om henne och gå vidare utan henne?

Helvete. Har ej sätt det på det sättet. Nu gör det fan ont. Jävligt ont.

Det behöver inte vara på det sättet men vet du inget annat så ha det i baktanke men utgå inte från det.
.

Okej. Ska ta tag i mig. Dina inlägg har bettytt oerhört mycket för mig. OM DU BARA VISSTE. Är så tacksam.

Jag tror hon är rädd. För att försöka igen. Det känns som att hon viker ner sig då. Hon är en väldigt modern självständig kvinna. Om jag bara kan komma igenom den spärren hon har. Jag vet att hon vill göra slut och inte satsa mer. Men jag vet att om jag lyckas nå botten av hennes hjärta så kan jag ha en chans.

Har du några tips på vad jag kan göra när vi träffas. Hur ska jag bete mig?
Jag kommer ju va mig själv, men era tankar tips är fantastiska. Ni har mycket mer erfarenhet av mig. Jag har ingen erfarenhet alls. Har aldrig varit med om detta.

Vara dig själv.
Behandla henne som en självständig, myndig individ.
Be om ursäkt. Säg att du förstår att du förstört mycket men fråga om hon kan tänka sig att om inte mer så åtminstone fortsätta ses som vänner. Om hon vill, bjud hem henne. Men framförallt lyssna på och acceptera vad hon säger och vill med er relation.

2 gillningar

Hur gick det

Vi blev aldrig tillsamans igen. Har inte träffat henne sen i juli.