Tack så hemskt mycket för eran stöd och råd. Det värmer och betyder mycket.
I dag är en riktigt dåligt dag.
Jag lever i ett limbo just nu. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Mitt jobb har gått rakt åt helvete pga corona. Jag kan inte åka till familj eller kompisar. Jag är fastlåst i huset med min man / blivande ex.
Han säger nu att han ångrar att han fick barn så tidigt. Att han ångrar att han inte tog det lugnare med oss. Jag blir så ledsen. Det känns så respektlöst. Gentemot barnen. Men även gentemot mig - allt jag gjort och offrat betyder inget.
Han pratar även mycket om 2-3 av sina ex. Jag förstår inte varför, men det gör ont av någon anledning. Han verkar så glad när han pratar så varmt om dom. Tydligen har han stenkoll på vad särskilt en av dom gör nu. Jag vet inte om det är jag som är tokig och att det er normalt att göra/tänka så, eller om det är något som inte stämmer.
Han förnedrar mig och menar att jag inte har kompisar. ”Dom har flytt” säger han. Min värld kretsar runt honom och jag behöver träffa andra människor tycker han. I verkligheten bor mina kompisar flera timmar bort, men vi ses när jag är där. Jag har tills nu inte haft möjligheten att etablera några nya starka band med andra människor för att jag har tagit hand om hand barn ensam. I ett ögonblick insåg han vilken tur han haft som har haft fullständigt frihet. Sen blev han sig själv igen…
Jag fick ett totalt sammanbrott i dag. Allt brister för mig. Han bryter ned mig, sårar mig, pressar mig och jag kan inte fly. Jag är fast. Jag grät så jag krampade… Han tröstade mig i 10 minuter. Sen var han tvungen att gå - hans kompis väntade på att han skulle koppla upp sig för att spela ps5. Han har fortfarande inte kommit tillbaka. Det sårar. Men är väl att förvänta sig. Det gör vara så ont att inte kunde söka stöd någonstans. Jag vill åka till min familj och kompisar - men jag kan inte ta barnen ur skolan. Min familj är inte välkommen hit enligt min man. Mina kompisar är välkomna ifall dom vill festa och supa. Hit får inga tråkmänniskor komma nämligen…
Nej fy fan vad ont det gör och så trött och nedbruten jag är nu. Jag vet ej vart jag ska ta vägen och känner mig så frustrerad och hjälpeslös (jag har kontakt med psykolog).