Samtal & kanske träff i Stockholmsområdet (coronasäkert givetvis) 🙂

Känner behov av att prata lite med andra som går/har gått igenom separation eller skilsmässa.
Har äntligen ordnat tid hos psykolog men känner ändå att jag skulle vilja prata/skriva med andra som är i liknande situation. Har ingen jag känner i samma läge just nu & det känns himla ensamt. :frowning:
Ålder eller kön spelar ingen roll. Bor i Stockholmsområdet om nån skulle vilja träffas och ta en promenad eller fika på lite avstånd. Mejlar eller smsar gärna också & då spelar det ju ingen roll vart man bor.
Skriv här eller skicka pm till mig om det verkar intressant :raising_hand_woman:

2 gillningar

Hej Lucia80

Jag beklagar verkligen! Det är en tuff period.

Jag heter Marcus och jag och min fru har nu efter lite rådgivning börjat diskutera att gå i sär efter 23-årligt äktenskap. Vi träffades väldigt unga. Vi har ingen stormig hantering kring detta än så länge. Dock skulle jag också vilja prata av mig med någon och skulle kunna finnas för dig och lyssna/prata utifrån vad du går igenom. Jag tror att samtal mellan människor är bästa medicinen för att ta sig igenom att jobbigt. Varför inte byta några rader och se hur och om det växer fram till ett bra gemensamt stöd för oss båda?

Hälsningar
Marcus