Resa för ensamstående med barn i Tyrolen Juni-Juli

Hej på er!

Jag är ensamstående med tre barn i åldrarna 5,7 och 9. Har en förkärlek för Österrike , Alperna och speciellt Tyrolen. Älskar att vara i naturen med mina små, bada i bergsjöar, vandra, vara nära djuren osv. En vecka av total närvaro, bort från allt var charter betyder, men också en aktiv vecka , där vi rör på oss, har roligt och testar nya saker.

Det är dock inte så jättekul att åka själv med kidsen…så jag har hyrt ett hus med 10 rum i Tyrolen, och hoppas på att hitta andra ensamstående med barn som vill joina oss! Har fått ett super förmånligt pris, där barnen får bo gratis. Just nu finns det 6 lediga rum kvar. Det är 29 juni-6 juli som gäller, lör-lör.
Byn där vi kommer att vara heter Kössen.

All info om pris, massa bilder mm finns på resans eventsida på FB:

Ställ gärna frågor, hoppas på några trevliga svar här :wink: Helt ny som medlem.

6 gillningar

Inga ressugna här? :wink:

Drömresa för mig om jag hade haft yngre barn.
Så bra grej!

Tack för svar, Slonely! Det är några som har barn som är 9, 11 och 13. Är dina barn äldre?

Vilken bra grej. Tål att funderas på. Vilka åldrar är barnen i?

Mitt barn är 15 och har inte riktigt samma passion som mig när det gäller ”friluftsliv” :blush:.

hej Tellix! Barnen som är med är allt från 5 till 13 år, än så länge 2 mammor och 2 pappor med barn :wink:

Väldigt bra initiativ och skulle absolut följt med men mina barn är lite äldre och skulle nog inte tycka det var lika roligt. Tummen upp för dig som gör detta och alla andra!

Hade det varit aktuellt nu (och utan covid-19) hade jag slagit till direkt!

Den där resan var planerad sommaren 2019…

Det var sommaren 2019 det gällde…

Jag är väl medveten om det, därav att jag skrev ”hade det varit aktuellt…”