Problem med forumet?

Hej
Är det bara jag som har problem här i forumet?

Inlägg rullas upp så jag hinner inte läsa, jag kan inte gilla, inte svara i chatten mm mm🧐

Kan det bero på om du är inloggad eller inte? När du inte är inloggad hamnar du på första inlägget i trådarna och kan inte heller gilla eller skriva inlägg.

Jag har samma problem på paddan, får ont i skallen snart.

Tjena

Inget sånt problem, så fort du scrollar ner i ett ämne så börjar problemet, hela textmassan börjar rulla ryckigt.

Ok

Precis så. Jag har försökt logga ut o in på nytt men det kvarstår. Jag är oxå på paddan.

1 gillning

Det är inget jag känner igen, varken på telefon eller dator. Prova att byta webbläsare.

Hejsan!

Instämmer med @Restenavlivet, sannolikt relaterat till webbläsaren.
Antingen gammal eller en som inte är helt vän med funktionerna i forat.

1 gillning

Har nu loggat in på datorn och där fungerar det. Har inte haft problem på paddan förut… Då både jag och @nuggen upplever samma kanske någon ändring gjorts.

Nu kanske en dum fråga @Restenavlivet :slight_smile: Jag är uppkopplad mot wifi men du skriver att jag ska byta webbläsare… hur gör jag då? … :slight_smile:

Webbläsaren är ju ett program, typ Chrome eller Safari. Gissar att ni kör Safari eftersom ni säger paddor. Installera Chrome och pröva.

Du kan byta om du använder tex safari så testa chrome istället. Vissa webbläsare har svårare att hantera vissa sidor. Det finns ju några olika att använda som firefox, internet explorer osv. Du kanske använder olika webbläsare på dator och padda?

1 gillning

Tack för att ni engagerar er🙏 Har alltid läst o verkat på paddan utan problem. Får se om det går att ordna🤩

2 gillningar