Panik

Finns det nån vaken? Nån som kan säga nåt lugnande? Vad som helst. Det är så tungt och jag vet inte var jag ska ta vägen…

2 gillningar

Om du verkligen verkligen känner att du är på botten… då har du iallafall fast mark under fötterna!

1 gillning

Att det ska vara så svårt för mig att acceptera och gå vidare…:pensive:.

Jag saknar mitt X så otroligt och tycker inte att han kämpade för oss…

2 gillningar

Det kommer bli bättre! Fast det inte känns så just nu. Skickar massor med styrkekramar

1 gillning

Håller precis i detta på med samma sak, hon har blivit spritt språngande galen här… Det finns bara en sak att göra, noll kontakt. Ge upp fanskapet och ödsla ingen mer tid av ditt liv på detta…

2 gillningar

Jag tycker att jag kämpar. Går till jobbet och håller upp en fasad, men känner bara ett totalt mörker inom mig. Ska resten av livet bestå av att jobba och sen komma hem till ett tomt hus…?

Åh Styrkekram!!! Det är verkligen.deras förlust. Jag känner med att mitt ex ej heller kämpade för oss som jag ansågs viktigast av allt. Oss som familj. Han hade lämnat mig innan känslomässigt tror jag. Men du kommer gå ur det här starkare @Mea!!! Lovar det!! Jag börjar äntligen se ljuset trots allt som varit. Det blir bättre! Kämpa!!! Stor kram

1 gillning

Hur lång tid har det gått för dig?

Har noll kontakt. Han flyttade i september. Tycker att min sorg inte borde vara så stark längre😔

Hur långt i processen/tiden är du?

Ta dig en varm dusch, smörj in dig med en mjuk hudkräm och koka därefter en kopp värmande te. Sätt dig i soffan under en härlig filt. Titta på en serie som gör dig varm, gärna en du sett förut. Så gjorde jag nätterna när det kändes alldeles för tungt… Varma serien Downtown Abbey var min räddning, då för några år sedan.Det är värme du behöver, i alla former. Ge den till dig själv, det är du värd. :heart:

4 gillningar

Ja 1 år sen.han flytta ut…1.5 år sen otroheten uppdagades. Vi bodde ihop i ca 2.5 mån då vi bestämt skilsmässa. Det var ren tortyr
Sista tiden i olika rum. Han pratandes med den tjejen han fortf träffar…inte klokt. Men nu mår jag bra. Kanske för att jag har nån annan.på gång eller att jag har bearbetat under tiden. Såklart det alltid kommer göra ont men livet går ju vidare även att hjärtat fått sig en törn

2 gillningar

Åh😔! 1 år…

Det var verkligen tortyr o bo ihop…lekande familj på nåt sätt även.att jag hade gjort allt för oss. Men mitt ex sa att det var jag som ville skilja mig o att han.bara gick m på det. Har ju mer självrespekt än så…

Det blir bättre mea!!! Lovar det!!!

1 gillning

Jag har bara hållit på i snart 6 veckor och är inte rätt person att råda. Men just nu vill jag inte ödsla mer tid på någon som förstör allt för en livskris…

2 gillningar

Jag känner att jag sitter fast i sorgen. Jag vill inte träffa nån, får panik av bara tanken. Jag vill aldrig vara med om en separation igen. Jag vill inte vara ensam. Jag hittar ingen glädje, ingen mening, ingenting. Jag jobbar bara för att jag så gärna vill behålla mitt hus. Skulle nog behöva vara sjukskriven men då mister jag ju huset…:pensive:

Jag känner ingen tilltro alls😔

Åh, jag önskar jag kunde tänka så. Jag bara ältar och ältar…