Otrohet

Hej Kan man få reklam om datingsidor till sin mail även om man inte varit ute på sådana sidor? Någon som vet

Ja det kan man är mitt korta svar.

Själv får jag reklam om allt möjligt…potenshöjjande till horoskop och ryska tjejer som vill gifta sig med mig. Och jag har aldrig varit reggad eller intresserad av nått av det haha

Men jag är ingen expert…Fråga rätt ut? Be att få se hans historik?

Jag tyckte att jag fick heeelt annan reklam sedan jag ändrat status på Facebook, dvs tagit bort att jag är gift. Det är det enda jag kan komma på som jag gjort annorlunda digital, plus att registrera mig här, plus googla skilsmässa, plus tingsrättens sida… ja, en del digitala spår har jag nog lämnat, men inte mycket och absolut inte ordet singel eller dating eller ngt sånt. Ändå blir det en del annan reklam. Så jag tror inte att sambandet är så enkelt som att hen har registrerat sig, men kanske gjort ngn sökning eller så?

Jag har inte fått reklam för dejtingsajter trots ändrad FB-status, sökning på skilsmässa etc.
Tror det beror på att jag inte varit inne på ngn dejtingsajt än.
Var inne på elskling.se för att hitta nytt elavtal och det är typ det enda reklamen som finns nu på Insta… olika elbolag…
Rekommenderar inkognito-surfning på dejtingsajter, känsliga ämnen etc.

Hur gör man? I Chrome trycker en på plustecknet för att öppna en ny webbläsare, längst upp väljer en inkognito-symbolen (ska föreställa hatt plus solglasögon) tror jag.

Ja, ända sedan jag ändrade min Facebookstatus till “skild”, så har jag fått reklam om datingsidor och datingappar. Då har jag alltså aldrig i hela mitt liv varit in på någon sådan, men jag får mängder av reklam.

Det är min man jag misstänker Vi är inte skilda eller ligger i skilsmässa men det hänger i luften Han har varit sexmissbrukare typ eller om han bara har denna läggning typ på grund av narsisistiska drag Han har varit på sådana sidor för ca 5 år sedan som jag vet Han säger nu att han inte gör något Därför jag undrar då det dyker upp mail ibland. snokar inte i mailen men har tillgång då han jobbar hemifrån så mycket