Otrohet och dubbla budskap

Stå på dig!!

1 gillning

raderat

1 gillning

Jag slås av tanken att “han” kanske inte vill ha henne när DU tröttnat på hennes spel.

Allt är sjukt. Galet och sjukt.

Just nu är det så färskt för dig och du kan inte se klart. Snart vänder det och ilskan blir (naturligt) en ny följeslagare på en bit av din väg. Det bästa är om du kan negligera henne och börja leva DITT liv.
Jag är säker på att hon snart står utanför dörren för att skapa kaos igen så byt lås.

Och du; välkommen hit!

Kram,
AII

Hur går det? Har det varit lugnt?

En av de värsta nätterna på länge. :frowning:
Efter att hon skrev mer och mer och ville ha ett tecken på att jag levde, så sa jag hur kan jag må bra i en situation som denna?

Sedan skrev jag ett riktigt långt mail där jag tömde ut min ilska och besvikelse. Hon har varit otrogen mot mig förr och blev gravid, jag förlät detta hjälpte henne och hon valde självmant att göra abort.

Tog upp att jag har gjort mer än någon annan någonsin skulle göra för någon, sedan blir jag behandlad så här.

Har inte fått något svar på detta.

Känner mig arg och omogen för att vräkt ur mig detta.

Men jag anser att hon var skyldig att kämpa för oss som jag har kämpat för henne.
Nu är det visserligen försent och hon är hos någon annan.

Även om jag är arg nu så gör det fortfarande ont…

Bra att du fick ur dej din ilska! Inte omoget utan yrtterst relevant!
Kram

1 gillning

Hata hjälper för stunden… kämpa på…
En kompis sa till mig…
vare sig du vill ha henne tillbaka eller inte så måste du gå…

1 gillning

Du gör heeelt rätt. Jag önskar verkligen som sagt att jag hade stått upp för mig själv tidigare så som du nu gör när det begav sig.
Kämpa på!

1 gillning

Fick ett svar senare där hon var upprörd över det jag hade sagt.
Jag vek som jag är skrev till henne att du måste förstå innebörden av det jag säger.

Därefter ringde hon mig och vi pratade, hon hävdar att personen i fråga hon är med har sjuka drag, hotar med att ta livet av sig, ifall hon gör slut med honom för mig.
Så enda sättet hon kan bryta är att vara där i person och visa att hon vill göra slut utan någon påverkan av mig.
Hon var otroligt trevlig och snäll över telefon och verkade lycklig av att höra mig.

Hon har ljugit för mig under en väldigt lång tid, så jag har svårt att tro på henne i detta sammanhang.
Hon sa att hon vill prata med mig öga mot öga när hon kommer tillbaka, där vi kan prata ut.

Därefter bad hon mig att inte skriva när han är där, för att det blir ett otroligt bråk där då, hon beskriver det som ett helvete som hon själv har försatt sig i.

Vi får se vart detta går, men jag är fortfarande på samma spår, hon måste göra slut med tredjeparten, visa ånger och därefter kämpa för mig om hon vill ha en chans.

Fortsättning följer…

Gaaaaaa blir smått galen på hur hon håller på!! Kämpa!! Stå emot!! Ge dig ut på dejtingsajter vad som för att flytta focus… du är inte du just nu…

Mitt x höll oxå på och skyllde på älskarinnans instabila psyke och ja, hon hamnade på psyket mm, mm, men så som mitt x höll på å ljög till höger och vänster, så är det väl inte bästa medicinen för en trasig själ. Den man ditt x håller på med mår ju oxå dåligt av hur hon håller på. Psykisk tortyr av er båda

raderat

3 gillningar

Åååhhh ta inte mer från henne nu…vill du verkligen ha någon i ditt liv som behandlar dej så? All styrka till dej nu, försök tänka bara på dig själv! Du förtjänar så mycket bättre!

raderat

2 gillningar

@Stillstanding, tack för den kommentaren.
Jo problemet är att oavsett hur bra det dära låter så har jag alla lögner under det gångna halvåret som talar emot henne.

Hon vet mina krav för att komma tillbaka, det är att hon dedikerar sin tid till oss, tredje parten får inte existera längre och att jag ska ha fri tillgång till hennes dator och mobil inkl sociala medier tills jag känner att jag kan lita.

Hårda men rimliga krav enligt mig.

Vi får se, det är långt kvar tills hon åker hem igen. Vem vet vad hon kan hitta på tillsdess.

2 gillningar

What? Är det något fel på henne?
Så behandlar man INGEN!!!

En jobbig dag idag.
Sitter konstant och funderar på ifall hon är allvarlig eller ifall hon bara använder mig som backup.

Idag har jag börjat skruva ihop mitt nya hem, alla lådor börjar bli möbler.
Kan inte sitta längre i vår gamla lägenhet bara för att det känns som mitt hem.
Måste börja inse att detta är mitt liv framöver.

Fruktansvärt svårt, men det är verkligheten…

När behagar hon/dom komma hem?
Bra att du börjar komma till insikt vilken människa hon är.
Rent ut sagt, fyfan, beställa en resa och ta med älskaren!
Djävligt lågt gjort och om det blir “bra” nu, hur länge dröjer det till nästa resa med någon ny?

Killen i fråga bor i ett annat land.
Jag ska hålla ut till nästa helg innan jag får se henne igen.

Finns inget värre än saker man inte kan påverka. Sitta och vänta på en jäkla dom…

@forvirrad - jo du kan påverka - det är DU som väljer vem du vill ha i ditt liv! Styrkekram till dej :heart:

1 gillning