Otrogen med eskort, sviken

Vet inte hur jag ska börja skriva detta så du ska förstå men ska försöka göra det bästa jag kan för att förklara hela min situation under cirka 6 års tid.
Jag välkomnar alla tankar, funderingar och input.
Aldrig varit i en sådan situation så det hela känns så surrealistiskt.

För 6 år sen så sålde jag sex under cirka ett års tid. Jag ville prova på det och tyckte det var spännande, blev som en flykt från verkligheten.
Jag träffade en dag en man, som var cirka 10 år äldre än mig, kan kalla honom för K,vi hade riktigt härliga träffar, i början betalade han, men efter några träffar började han köpa saker till mig istället, dator, mobiltelefon,kläder,parfymer,smycken, vi åkte på olika resor tillsammans som han betalade. Så några pengar under våra träffar fick jag inte mer, istället fick jag dyra prylar.
Jag var väldigt tydlig med honom i början att jag INTE ville ha något seriöst förhållande speciellt inte med mina kunder.
Jag tänkte väl inte då hur det kunde sluta, det är lätt att vara efterklok när man kollar tillbaka.
Tiden gick och vi åkte på många härliga resor, på resorna hade vi extremt mycket sex, att ha sex 10 gånger per dag var inte något konstigt.
Under en resa så gick jag in på hans mobiltelefon, skulle slå upp en adress, och det var där och då jag för första gången såg hans konversationer med andra eskorter.
Först blev jag chockad och kunde inte tro att det var han som skrivit till eskorterna, men det var han.
En dag skulle min kompis flytta och jag hade ingenstans att ta vägen, K erbjöd sig att jag kunde flytta in hos honom.
Jag funderade länge på det men hade inte så mycket alternativ så det blev att jag flyttade in hos honom.
Jag slutade med att sälja sex, fick ett bra jobb,utbildade mig, tog körkort.
I början gick det bra att bo med honom, vi hade sex många gånger per dag men med tiden började det sakta ebba ut.
Jag kunde inte glömma att han träffat eskorter under tiden vi varit.
En dag frågade jag om han brukar gå in på eskort sidor nuförtiden men han sa att han för längesen lagt ner det.
Nu har jag bott med K i 1,5 år och har hela tiden sett nya konversationer och sms som påvisar att han vill träffa eller har kontakt med olika eskorter.
Det gör så ont, vill inte inse, men nu står jag här. Helt vilsen, känner mig lurad, besviken och rädd. Samtidigt vet jag inte vart jag ska ta vägen, börja ett helt nytt liv, men vart, känner mig så rotlös.
Vet inte hur jag ska ta upp detta med honom, kan inte säga att jag gått igenom hans telefon, men känner att jag vill rentvå mitt hjärta och för att göra det måste jag ta tjuren vid hornen och våga konfrontera honom. Fattar inte varför han vågar riskera det vi har och tänker om han kan vara sexberoende eftersom han hela tiden skriver till olika eskorter och verkar ha träffat flera av dom.

En lite udda story men nu lätta en sten från mig hjärta då jag hela tiden burit på detta.

2 gillningar

Oj! Kram till dig!

Jag läser här om en kvinna som målmedvetet har börjat bryta gamla mönster och som har börjat bli mer självständig genom att ta körkort, som har skaffat sig en utbildning och som har ett jobb. Kanonbra jobbat! Vad långt du har kommit med dig själv! Starkt!

Men du lever idag med en av männen som uppenbart kan tänka sig att köpa sexuella tjänster, som vant sig vid sexuell spänning och kickar, som du vet har fortsatt att träffa andra eskorter där du också vet att han ljuger om det.

Du kan nog räkna med att det är så här han är och kommer fortsätta att vara.

Du har redan ändrat mycket i ditt liv och det du har gjort hittills är förändringar som gör dig mer självständig! Det är till och med så att tack vare dessa förändringar så behöver du egentligen inte längre hänga upp ditt liv på någon annan. Du skulle kunna börja leta ett eget boende med egna referenser. Du skulle kunna klara dig!

6 gillningar

Hm. Han låter dig bo hos honom för att du inte har någon annanstans att bo. Betraktar du er som sambos och han dig som en tillfällig inneboende han upplåter logi åt i utbyte mot sexuella tjänster? Anser ni båda att ni har en seriös relation?

Han “köpte” dig med pengar och prylar. Du får nog räkna med att han köper andra. Gott ställf måste han ha.Har han barn sedan tidigare?

2 gillningar

Varför inte, när han började träffa dig var det ju för att köpa sex?

1 gillning

Tack för din story!

Spontant tänker jag att det är lite märkligt att du blev så överraskad av att han hade andra då du själv var eskort med flera kunder.

Varför fick du, men inte han?
Ville du att han skulle betala för att du skulle vara hans enda?

Egentligen har jag oxå svaret själv. Att du fick känslor för honom. Mänskor kan fejka sig fram till relationer genom olika kontrakt, men uppstår känslor verkar varje kontrakt som något underligt och bisarrt bara. För dig var det kärlek - inte avtal. Men för honom var det avtal?

Säkert var det oxå mkt mer än bara avtal även för hans del. Men att ni gick vidare och försökte bygga en vanlig relation på den här grunden är en annan sak som oxå förbryllar mig. Eskort bygger ju inte på känslomässig tillit?

Det känns gulligt att det blev så för dig. Du var mkt mer än bara en eskortflicka, du var där med hela dig.

För att förstå hans utgångsläge kan du kanske tänka på andra kunder som du haft och som du inte brytt dig så mkt om? Och tänka att du varit som dem, för honom?

Och sen framförallt: berätta för honom hur du faktiskt känner! Han tror nog att du är mkt kaxigare än du i själva verket är.

Det är väldigt stora känslor och dubier som du håller hemliga för honom här.

Du har lätt kunnat blotta din kropp för honom i ett tidigt skede.

Varför är det så svårt att blotta dina egna känslor?

Och P.S.

Han har ju säkert räknat med att du haft andra män och kunder på sidan av? Just p g a att du var en eskort? Så därför har han säkert oxå lätt kunnat ha andra, för att gardera sig?

Det verkar hopplöst att tro att ni nånsinn skulle kunna få ett normalt förhållande baserat på monogami och andra traditionella dygder. Allt har väl varit fel från första början. Han köpte dig först som eskort och har därefter varit din personliga sugardaddy. Vad finns att bygga på som inte handlar om transaktioner baserat på sex och pengar? Vad kan du erbjuda som han inte kan köpa från någon annan?

Ni vet för mycket om varann, som för alltid förstör möjligheten för ett annat liv. Han kommer inte att sluta att vara den han är. Börja ett nytt liv utan honom oavsett vad det kostar.

1 gillning

Tack snälla ni som tagit er tid att läsa hela min berättelse, tar till mig det ni skriver. :heartpulse:

Tänker att det blir konstigt att hålla emot honom att han är den han här och lever den livsstilen som ledde till att ni inledde en relation till att börja med.

Det verkar som att du har gått vidare på olika sätt och vill lämna eskortlivet och det som hängde ihop med det bakom dig, och det är självklart helt okej och något du ska göra om du känner att det är rätt för dig. Men du kan ju inte riktigt kräva eller förvänta dig att han ska känna på samma sätt kring det. Att han träffade andra eskorter parallellt var väl lite att förvänta, du fortsatte väl att träffa andra kunder?

Hur tror du att han skulle känna om du fortsatte träffa andra eller sälja sex till andra män?