Ni som blivit lämnade för någon annan!

Jag förstår det o hoppas verkligen att det gör det för dig. Det är din tur att få vara lycklig o att barnet mår bra.

1 gillning

Ja du . Min man och jag separerade i mars ligger i skiljsmässa den jag misstänkte han var otrogen med trots förnekelse är han ihop med han 46 år hon 23 hon bor typ i vårat hus trots att våra ungar inte gillar det… ungarna är 14och 18 . Och nu har de gått och förlovat sig… Herre Gud vi är ju gifta fortfarande… hmmm fpr se om deg ör körlek flr livet elker övergång fasen till gubbe…

Alltså dessa pojkar som kallar sig män… de kan bete sig hur de vill tror de.
Vad jobbigt att de bor i samma trapphus …
Mitt x skaffade sin i närheten av sin lokal , så han kunde alltid skylla på arbete. Å det låg långt ifrån vår bostad.
Men men… jag tänker att det han utsatt mig och mitt barn för kommer han göra med henne och hennes barn. Han har uppenbart gjort så här innan. Men de saker som var varningssignaler för många år sen, x flera, valde jag att blunda för…vilket idag gör mig så jäkla förbannad på mig själv.
Att jag inte såg att jag inte lyssna på magkänslan min.

Någon här i tråden som känner att de någonsin kommer lita på det motsatta könet igen?

Jag komer att ha mkt svårt för det samtidigt har jag bestämt att han som redan förstört så mkt inte ska få förstöra framtiden. Men jag kommer såklart vars mer vaksam nu,

Får jag chansen kommer jag att göra det. Övertygad om att det finns fantastiska män som inte sviker. Dock kommer jag naturligtvis att ha svårare att veta var gränsen går för ”sann” magkänsla och hjärnspöken pga tidigare svek. Dock är tillit ett grundfundament i en relation och ett val. För att leva i en relation måste jag således välja tillit och det kommer jag göra igen. Hoppas innerligt att jag kommer få förmånen att avsluta mitt liv i tvåsamhet. Klarar mig alldeles utmärkt själv men vill leva tillsammans, vill ha någon nära, vill komma hem till den personen som känner mig innanför huden och som jag kan lämna världen utanför tillsammans med.

5 gillningar