Någon som vill ses i Stockholm och ta en fika eller aw?

Är kvinna, 49 och har tre barn låg/mellanstadiet. Någon som vill ses?

2 gillningar

Bra iniativ @50-taggare :raised_hands:

Ser ut som att det redan håller på att planeras en ny träff i Stockholm här: Dags att ses? Träff i Stockholm - Nr 40 av morgondag

Gå med där!

Jag kan gärna ses nästa helg i Stockholm :wink:

1 gillning

Är upptagen i helgen. Gå in i den andra aktiva träff-tråden istället. Det är en träff den 17e.

Fortfarande aktuellt?

Vadå? Att ordna en träff till?

Ja

1 gillning

Det kan ju vara kul. Men så här mitt i semestertider lär många vara upptagna. Bättre att dra ihop något på sensommaren.
Mvh

1 gillning

Jag är på senare i augusti. :sunglasses:

Vore kul m aw😊

Kul att det finns intresse :slight_smile: Runt skolstart??

Jag är på men som sagt, jag är inte skild än men det ser ju inte så ljust ut…

Det spelar väl knappast någon roll för någon om din skilsmässa har vunnit laga kraft eller inte… men lägger du kanske ut en varning redan nu, så inte kvinnorna som kommer löper amok och börjar slåss om dig :rofl:

Nu retas jag lite med dig, hoppas du tål det :joy: :see_no_evil:

Hehe

Jag tål det mesta… Vi är inte där än utan allt svajar i luften men oavsett vad så känns det som man behöver någon opartisk röst och som sagt jag kan svara på massa frågor…

Oavsett vad så behöver jag förändra mig och det kan jag inte göra med befintligt umgänge…

1 gillning

Låter kul. Jag kan säkert komma jag med!

Hej, är det någon i denna grupp som fortfarande vill ses över en fika/promenad/eller förslag kommande vecka?

Maria2018

2 gillningar

@Maria2018 Bättre om du startar en ny tråd under Träffar och föreslår ett datum. Så lägger jag ut datumet på första sidan också :slight_smile:

Åker upp till sthlm nästan varannan vecka så jag kan säkerligen haka på, om det sker ngn träff.

Hej Marran, jag beklagar det som hänt och träffas gärna för en promenad. Jag bor på Värmdö men är ganska flexibel. Har du förslag på tid och promenadrunda? Om inte så vet jag flera på östra sidan stan. Jag är ledig fram till tisdag alt torsdag kväll nästa vecka.

Styrkekramar, mvh Maria 2018