Moderator?

Hej Admin!
Det finns en klistrad post i Allmänna diskussioner (http://www.skilsmässa.se/forum/allmaenna-diskussioner/1149-samtalsgrupp-med-handledare-i-goeteborg.html) som postades för nästan 1½ år sedan.
Är det fortfarande aktuellt? Folk skriver upp sig och är intresserade…

Jag förstår att du som Admin har fullt upp och att detta inte är din huvudsakliga sysselsättning.
Vi som skriver här älskar “vårt” forum. Det är en livlina för oss.

Kan någon (eller några) av oss hjälpa till som moderator/er?
Ibland behöver trådar flyttas och det är antagligen bara en tidsfråga innan någon som inte bör vara här hittar hit. Någon bör ha möjlighet att banna medlemmar. När jag skriver “banna” så handlar det om människor som kanske hittar hit och ser sin “antagonist” skriva direkt ur sitt hjärta om sin skilsmässa. Självklart skall en sådan diskussion vara möjlig men den måste vara i en god ton.
Någon bör ha mandat att dölja eller radera inlägg samt moderera.

Vidare så har Gissegisse på ett alldeles underbart sätt tagit tag i några forumträffar och en ny är på gång. Kan Admin eller en utsedd moderator klistra den posten samt ändra rubriken till en rubrik där datumet för träffen framgår?

Världens största kram till dig vår älskade, älskade Admin som tillhandahåller oss vår livlina!

P.s Vi vill så gärna hjälpa till att göra forumet ännu bättre!!!

Återkommer!

Hej! Förlåt att det tog lite tid att svara. Jag har fullt upp och hinner knappt med forumet. Det glädjer mig dock att forumet kan vara till så mycket nytta och “glädje” i ett av livets stora motgångar.

Jag har valt att ge dig moderator rättigheter. Uppskattar verkligen att du har lust att hjälpa till. Utan människor som dig är det svårt att driva något ideelt som tex detta forum.

Ang. Gissegisses träffar så tycker jag att det är helt underbart att ni stöttar varandra på en sådant sätt.
Alla människor som går igenom ett trauma vet att omge sig med männsiskor som bryr sig är den bästa vägen att gå.

Efter att du har fått dina moderator rättigheter kan du klistra Gissegisses post samt göra de ändringar du behöver.

MVH
Johan, admin

Hej Admin!
Jag tackar för förtroendet och kommer att göra mitt bästa som moderator.
[B]Gissegisses [/B]initiativ till träffar i Stockholm är något som vi övriga verkligen, verkligen uppskattar och jag tror att hennes initiativ kan sprida sig bland andra medlemmar att ordna träffar i andra delar av vårt fina land.

Kram,
AII

Tack admin! Vi äääälskar forumet och det har hjälpt så många att komma på fötter. Står gärna för träffarna, tror vi är många som behöver dem :wink:

[QUOTE=AbsolutIngenIdiot;36207]Hej Admin!
Jag tackar för förtroendet och kommer att göra mitt bästa som moderator.
[B]Gissegisses [/B]initiativ till träffar i Stockholm är något som vi övriga verkligen, verkligen uppskattar och jag tror att hennes initiativ kan sprida sig bland andra medlemmar att ordna träffar i andra delar av vårt fina land.

Kram,
AII[/QUOTE]

Hej igen!

Inget att tacka för. Jag uppskattar att du visade intresse och jag tvivlar inte en sekund på att du är helt rätt person. Du kan gärna bolla ideer med mig när du vill. Jag ska vara lite mer aktiv framöver och din hjälp betyder mkt.

Med vänlig hälsning,
Johan :wink:

— Begin quote from Gissegisse;36230

Tack admin! Vi äääälskar forumet och det har hjälpt så många att komma på fötter. Står gärna för träffarna, tror vi är många som behöver dem :wink:

— End quote

Det glädjer mig att ni hjälper varandra. Helt underbart! Tack för alla fina ord.

Med vänlig hälsning,
Johan

Jag älskar också detta forum, det är guld värt för alla i den djupa kris som skilsmässa kan vara.

1 gillning

Hej! Hur gör jag f att lämna, detta forum? Har tidspress så därför… Mvh Karin