MC träff vår/sommar -18

Typ trasig växellåda?

1 gillning

Oh god… min polare är gammal HD meckare. Hans hoj… lite som att sitta på en sub-bas när man kör 200 meter bakom honom

1 gillning

Ja typ. Hade en arbets polare som hade en Ducati med torrkoppling. Förstå gången han kom var jag “ehhrrrr… på väg till verkstan eller?”

Mina grannar är inte direkt glada när jag sätter igång deras billarm i flerbilsgaraget. Rullar ut hojen för grannsämjans skull :wink:

1 gillning

För mej är det tvärtom. Jag har en hoj men inget körkort​:motorcycle::motorcycle::motorcycle::motorcycle:

1 gillning

Gillar det här. Skulle vara kul att träffa några på riktigt ur det här forumet. Men jag har inte haft mage att haka på träffarna eftersom jag faktiskt inte är skild, utan i limbo. Men en båge-sväng känns ok för en nästan-snubbe tycker jag.

2 gillningar

Jag kör! :smile:
O så har vi hunden mellan oss - Asian-style :rofl:

1 gillning

Hahaha, funkar kanske?

1 gillning

Vi håller tråden levande. Jag ska börja kolla på en hoj. Går det så går det. Som livet liksom :blush:

1 gillning

Jist det, jag är 55 och verkligen älskar att leva så jag har lagt av att tok-köra. Tiden när jag gjorde Solna-Falun på 1:24 är förbi

1 gillning

Tror inte jag köper nån hoj så länge jag har den älskade jycken kvar tyvärr. Av praktiska skäl.
Men jag ska på fest på en mc-klubb sista helgen i april så vem vet - kanske Han med stort H bara står där inklusive Hoj? :thinking::joy:

2 gillningar

@Lavve
Ural IMZ motorcykel med sidovagn https://www.blocket.se/vi/78171619.htm

:clown_face::blush:

Jag är 49. Körde med riskmedvetenhet innan X dumpade. Nu ska huset säljas. Lär bli lite pengar över. Funderar på att unna mig en tröstgåva? Nya DUCATI panigale 959 corse. Typ, skitsamma om jag klotar och coolar.
Nä, skämt åtsido. 959’an har jag lovat mig själv, men tar det lugnt också. Tappade två kompisar förra året i mc-olyckor. Jag har sett tråkiga olyckor på ökända Slingerbulten där jag är en av fotograferna på fotokurvan.
X’et ska ju inte få ärva min del av hus och konton mm.

1 gillning

Hahahaha - o en KULSPRUTA t hunden ingick oxå :joy::joy::joy:

2 gillningar

Som den pepprar X’et med :joy:

1 gillning

Vilken ras?

@rannsakan Skickar pm

1 gillning

Inte köra ihjäl sig…

Men att köpa leksaker är en bra idé.

Både som tröst o att faktiskt försöka hitta nåt som är kul igen.

Man kan faktiskt köpa sig lycka. Lite grann. För en liten stund.
O ibland är det gott så. :blush:

2 gillningar

Nu får ni sluta hörrni! Jag köpte mig ju en skoter i våras och allt det här snacket får mig att vilja ha hoj igen. :joy:

Kanske att man skulle…

Bor ju inte i Stockholm iofs men inte mer än 20mil bort.

Just fan! Jag har ju en vespa!! Glömde helt bort det igår kväll. En px200. Den wheelar man inte med, den saken är säker :joy::joy::joy: men man reser med stil kortare sträckor

1 gillning