Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Hundar kan man lita på till skillnad mot “vissa” människor

1 gillning

Ja, hundar låtsas inte tycka att man är betydelsefull!

Nä verkligen och dom luras inte heller

Nej det tror inte jag heller.

En av de värsta grejor jag varit med om.

I full paritet med att komma på x-s otrohet o när mina föräldrar dog.

Blurk.

Eller säger att det ska bli annorlunda, sen, i en avlägsen framtid…

Jodå @Lavve jag finns här (tyvärr?). Och @Trassel jag kom precis hem från en konsert med världens bästa Melissa. Bara ren njutning att få vältra sig i hennes olycka :sweat_smile:

1 gillning

Haha, vilket sammanträffande! Jag som har nynnat henne här under kvällen! :smiley:

1 gillning

Ja, visst var det! Har du möjlighet så gå på hennes konsert. Hon har en underbar självdistans till sitt elände

Jag såg Rocketman på en långflygning nyss - o tänkte direkt på dig när han sjöng ”i’m still standing- yeah yeah yeah”

För det gör vi - o faaaaan vad bra vi är!

2 gillningar

Nog är det synd om oss, men det är ju tur för musikens skull att folk blir dumpade. Annars skulle hälften av alla låtar aldrig ha skrivits. :roll_eyes:

2 gillningar

Visst har jag ett toppen-nick? Tänk att bli tänkt på sådär utan att man har en aning :blush:

1 gillning

Puh dottern (11 år) har sleepover och jag är betjänt :joy::joy::joy:

Tjejer alltså :flushed:

1 gillning

Nattinatti alla - jag bailar - mot sängen o netflix - ska jobba i morgon :grimacing:

Tack för sällis.

1 gillning

Va glad jag blev av att läsa inläggen under kvällen! Hade du en bra resa @Lavve?

1 gillning

@gittan6308

Oj! har du stor mark med massa björn?

@Lavve, det var inte igår :blush:.
Hoppas att din resa var bra.
Läste lite på forumet, går några dagar emellan nu förtiden :stuck_out_tongue_winking_eye:, till skillnad för några år sedan :blush:

Är det dags igen Gittan. Åker till Canarias på onsdag här, sen får vi se till att ses igen - jag är skyldig dig några GT :kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart:

2 gillningar

Vet du varför Eric Clapton skrev låten wonderful tonight?

@Gitarristen
Nej, ingen aning. Det är kanske någon sorglig anledning där också?