Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Var inte du på långresa nu ?

Hei! Jeg venter spent på beskjed fra deg om du får jobben :pray: Klart vi møtes når du kommer :smiley :hugs:

1 gillning

Jag är ett svart litet regnmoln - i honungsträdet där ovan dig…bara ett svart litet regnmoln - lägg inte märke till mig…

Sjöng Nalle Puh när han skulle nalla honung av bina :joy::joy::joy:

Kom hem förra veckan!

Hvilken rødvin drikker du? Jeg liker lystige viner :rofl::rofl:

ok såg ut att vara en fantastisk resa. Jag ska åka till Cypern en vecka imorrn med en kompis

2 gillningar

Brunbränd och ny**** med ny livslust?

Jag måste isf lära mig att snakke norsk :scream:
Kan en del - o har fått lära mig den hårda vägen att man inte ska säja ”det är bra att ha kollegor att bolla med” :joy::joy::joy:

Alltså om man menar att diskutera med :joy:

1 gillning

Just nu är det en Cabernet-Sauvignon.

Låter bra men irl är det Chill-out. I box.

:joy::joy::joy:

Jeg er norsklærer :smiley: Du har rett, man skal ikke bolle med sine kolleger :smile:

Härligt Gittan - blir det 3:e året på raken nu?

Lr oxå är det precis det jag ska :joy::joy::joy:

Jag jobbar mot våra kontor både i norge och danmark. Måste säga att danmark är ett större problem språkmässigt. Norge flyter fint :blush:

Ja jag har varit dit några ggr nu min brorsa har en lägenhet där som jag får låna. och mina ben gillar värme bättre än kyla.

1 gillning

Man er jo nå oppi årene og har intet å tape, alt å vinne, så har man lyst, har man lov! YOLO, som de unge sier :joy::joy:

1 gillning

Jamen Johan då :joy::joy::joy:

Alla vietnameser är 1,50 o väger 45 kg så de är inget för mig.

Hade tänkt mig en australiensisk surfare men sprang inte på nån :hugs:

1 gillning

Hahaha - jag kan en bra mening - Jej trenger en klem - kanske nåt att ha som ice-breaker i en norsk bar??

Jeg har null problem med svensk, men så vokste jeg jo opp med Trazan Apanson og Banarne, Fem myror er fler, Emil og Pippi, Albert og Herbert, :heart_eyes:

Vi får ta en tur till något land som har lite lääängre män :rofl:

1 gillning

Låter fint att du kan låna brorsans lgh. Funderat på att skaffa nått liknande själv iom dina behov? Kunna tillbringa mer tid där?