Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Så, ska jag inte våga säga något? När det är uppåt?

Det är så att kraven är väl lite att ha en tjej som redan har barn, och vet hur det är att ha dem, plus att inte vilja ha fler.
Många i 30 års åldern vill ha fler barn. Men inte i 40 års åldern… Tillika så letar jag inte, utan hon bara fanns vid affären och våra barn började leka tillsammans.

Bästa kommentaren idag.

Jag frågade min blivande ex-fru om vad hon tror/tycker om robotdammsugare.

Jag får då svaret…

”Det kommer säkert att vara så jävla rent hos dig så att det funkar säkert med en sådan”

Ja, vad säger man.

Skål mina vänner. Det e lördag trots allt :metal:

1 gillning

Somnade ifrån puben igår…
Du har bra synpunkter både kring rattfylleri och hastighet tycker jag. Båda de faktorerna orsakar olyckor och skador som får otroligt svåra konsekvenser.

Jag har fått upp mitt adventspynt, myser för mig själv bland ljusstakar och stjärnor och gnolar förnöjt på Melissa Horns låt:

Jag saknar dig mindre och mindre
Det kommer annat emellan och det är bra

Sämre kan man ha det. :wine_glass:

2 gillningar

Halloj
Copy paste på den!

Hänger ytterst sällan här längre så vi ”känner” inte varann :grimacing:
Jag räknar mig som en gammal räv nu för tiden - hängde på Mallans konstant 2017-18 :rofl:

Men tar gärna ett glas rött i kväll nu när adventssakerna är uppe!

2 gillningar

Nån annan ”gamling” här? @Skipper @gittan6308 @Tellix @Johan40 @kattis @Luckepucke @Stillstanding @Leaf @rannsakan mfl?

2 gillningar

Och @skildkille81 förstås :smile:

1 gillning

Flera av namnen du räknar upp är bekanta även för mig som bara befunnit mig i detta ystra sällskap några månader, så de finns i faggorna. :grin:

Jag trillade in i full panik i april -17 (tror jag - har ärligt talat väldigt dimmiga minnen av hela -17)…

Men jädrar vilket stöd detta forum var (och är).

En del jag träffat här har jag träffat irl o räknar som vänner. Även en del jag aldrig träffat!

Ja, det känns nästan unikt! Vilken välvilja det finns! Intressant att krisandet kan medföra en sån omsorg med andra.

1 gillning

Her kan man blottlegge sin egen sårbarhet på en måte man ikke kan andre steder. Man kan legge hodet på huggestabben og la det stå til, men man blir løftet varsomt opp igjen av varme og medmenneskelighet.

Takk til dere alle :heart_eyes::heart_eyes:

2 gillningar

tjena
jag är här

2 gillningar

Jodå, jag finns här, men jag skriver bara när jag känner att jag kan tillföra något. Eftersom jag själv inte mår ett dugg bättre efter 5 år, så vill jag inte komma och fördystra tillvaron för dem som lever på hoppet om att allt blir bättre med tiden.

1 gillning

Hej gumman :joy:

Nämen hallå - det är ju massa folk här :joy:
@Atrax - jag hoppas få besked om jobbet i Norge nästa vecka - blir det så kommer jag o hälsar på :smile:

O vettu @Leaf - du tillför visst! Jag beundrar dig storligen att du ff står upp efter din resa.

Vi är många som blev så totalt krossade o mosade att det tar låååång tid att läka.

Du och jag = ior :blush:

1 gillning

Hej snygging :+1:t2:

Nej nej nej - inte Ior med ett konstant litet regnmoln över huvudet (lr var det Puh?)

hej snygging:heart_eyes:

Nån måste axla de rollen med :grimacing: