Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

God natt och sov gott. Tack för idag :blush:

tänkte detsamma.
godnatt alla!

1 gillning

God natt ni som ska sova.

Ska du också sova?

Vad hände? Vid den här tiden var förfesten knappt slut. För sisådär tusen år sen på den tiden man var ung och snygg. Nu går alla och lägger sej när klockan slagit 22. :disappointed_relieved: Får väl göra detsamma så jag är pigg i morgon i ottan när grisen ska slaktas och kon mjölkas…

jag e kvar

Jag e ung å stark fortfarande :blush:

Nope

Jag är inte så ung längre men krut finns det i tanten.

1 gillning

Underbart ju!

Vart i landet finns du?
Jag är i Uppsala

Jag bor strax utanför Göteborg.

Min kusin bodde i Vara förut. Så där har jag varit en del

Jag har nog bara varit i Vara en gång. Är egentligen smålänning men flyttade till Götet när jag var 20. Sen när det var läge för husköp flyttade exet och jag ett par mil mot Boråshållet. Och där är jag kvar. Lite mot min vilja. Jag saknar mina vänner i stan, men kan inte flytta så länge sonen går i skola här.

1 gillning

Allt för barnen! Dom är viktigast!

Det var mitt mål när jag letade boende. Nära barnens förskola och skola :+1:

För mej är det prio ett också. Jag bor jämte sonens skola. Så länge han går där så bor jag kvar. Sen jar jag inte jättelångt in till Göteborg heller. Men jag saknar det där att kunna fika en vardagskväll. Här bor mest små lyckliga familjer som köpt hus.

1 gillning

Usch. Såna där lyckliga dessutom. Ingen som bjuder på kaffe där?

Skickade pm till dig

Kolla om jag hittade dej… tror det.

Förmodligen ingen på puben så här tidigt men vill visa vad jag vaknade upp till :cloud_with_snow:.

FEE7060C-3903-4A1A-B58E-1379CC54C93E

2 gillningar

Nydelig å våkne til! Snør tett i Oslo også, hvitt og vakkert, det virkelig laver ned :heart_eyes: Må hente spaden fra kjelleren, blir nok brøytekanter og innesnødde biler denne uka, meldt snø alle dagene :laughing: :sweat_smile:

Så ser det ut hos mig också!

Det första som bröt av det tunna men jämna vita snöfloret som jag såg genom fönstret blev mina och min hunds fötter. :slightly_smiling_face:

2 gillningar