Hem | Så här skiljer du dig | Juridik | Sök advokat | Träffa psykolog | Artiklar

Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Vilken skillnad!

Jo, jag brukar googla på sådana där minihus ibland! Kanske hamnar jag i något ännu mindre än den här lägenheten vad det lider! :+1:

1 Like

Har du hästar. Fy vad jag blir avundsjuk. Vilken lyx. Har funderat på att börja rida men det blir liksom aldrig av.

Sadlar mm har jag inomhus då ladugården inte är isolerad. Men är ju det här med skogen och att den ska tas omhand, har totalt 4,6 ha…

2 Likes

Ja. Vi har en hästgård idag. Exet har 3 hästar. Men ska bli skönt att komma ifrån detta nu!

Ser så fram emot få flytta in i mitt nya hem :blush:

1 Like

Hej på er ! Det var bra drag i baren ikväll.

2 Likes

Hej Gittan! hur mås det?

1 Like

Jajjemän. Kalla hit Ordningsvakten så ordningen återetableras :joy:

Japp, två stycken. En Welsh Cob som är 27 år och en Shettis på 13 år. Har ridit sen jag var 7 år och haft hästar hela mitt liv.

1 Like

Hej ! Ganska bra själv då ?

Satan! Kul ju :blush:

Vad händer med hästarna?

Vet inte. Just nu har hon ingenstans att ställa dom säger hon.

Jag har också ridit men slutade i tonåren. Red lite på grannens hästar när jag bodde i huset. Saknar det.

1 Like

Det ser inte ut som ett slott.
Ser bara ut som en vanlig 60 tals villa. Men eftersom det var någon förman eller så som byggde det skulle det vara större än alla andras. men i samma stil.

Så resterande hus är på ca 150 kvm.

2 Likes

Hmmm, sådär roligt tycker jag nog. Ibland är jag småsur på exet som bara drog och lämnade över allt jobb… men så skakar jag av mig det och tänker att jag får en slant över när jag väl säljer.

1 Like

Oj då…

Jag har haft hästar tills för 3 år sedan då mitt ex tog “våra” travhästar och flyttade. Saknar hästarna på gården…

2 Likes

och ett värde som har ökat också?

Här har det ökat ca 10 procent.

2 Likes

Japp.
Eller så har hon löst det men vill inget berätta…