Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

liggandes? Då tar man ju kort rätt upp i taket? :joy::rofl:

1 gillning

Tackar!

Funkade att ta kort med mobilen liggande och tanka upp. Då blev det rätt :+1:

Okej, alla skickar in sina takbilder! :rofl:

Mitt hus är 85 kvm + 56 kvm biyta och hel källare, inte som man kan bo i. Inte jättestort men lagom för mig och sonen.

1 gillning

ska vi gå i taket? :joy::see_no_evil:

1 gillning

Jag bor på 60 m2 nu, pyttigt värre. Men jag gillar att det är litet, det blir liksom ombonat. Egentligen skulle jag vilja bo i en liiiten stuga. Ett attefallshus kanske.

2 gillningar

Nej, egentligen gillar jag också det också, små boenden alltså. Om det någon gång blir något nytt hus blir det antagligen ett lite hur i tegel inklämt i stadsmiljön, med en pytteliten tomt och med ett stort garage. Bor du litet nu?

1 gillning

Yes, vi vänder på perspektivet så att säga! :upside_down_face:

1 gillning

Det låter litet, vet inte hur jag ska kunna bo på mindre men det kanske det blir om några år när jag inte har hästarna kvar.

Undrar hur mycket alla fått i sig ikväll?
Ett glas rom för mkt kanske?

2,5 rum som jag och ungarna har klämt in oss i. Men det är en smart planlösning.

vad alla bor “bra”. Jag har 260 kvm. men de flesta rum används inte och är bara 15 grader i.
Hade velat flytta till radhusen här men det blir ungefär lika dyrt, och då har jag valt att bo kvar.

1 gillning

7F260709-B889-4090-A493-AAA389F5650C

Nu blev det rätt @Gitarristen

1 gillning

Dwt khan eunetu… ewent… EVENTUELLT hah bliwit liiite föhr myHICKet…

Det är stort! Förstår att du vill flytta.

1 gillning

Det mesta funkar ju. Handlar om hur man planerar.

1 gillning

men du har väl inte hästarna (och tillhörande saker) inomhus?

1 gillning

Just nu bor jag på
195kvm med 2,5ha tomt.

Ny blir det snart
137kvm med 1000kvm tomt.

Inte rom men kanske för mkt kladdkaka :rofl:.

1 gillning

Oj, 260 kvm. Det är ju nästan som ett slott. Jag bor inte så bra. Eller bra bor jag, men dyrt.

1 gillning