Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Spontant tycker jag att du kan vänta… Då känns det mer som att du är separerad på riktigt. Många av oss tjejer hoppar inte så gärna in i något om man upplever att han inte har avslutat det gamla.

Men jag tror inte att det är avgörande egentligen.

1 gillning

Det finns kamin i huset jag köpt :blush:

Så mysigt

1 gillning

Det finns kamin i huset jag köpt :blush:

Så mysigt. Dålig bild nu men så här.

image

1 gillning

vill du bo hos mig?
Har tänkt att flytta till ett slott. Men känns som uppvärmningskostnaden blir för hög, alternativt att kanske isolera?

download

2 gillningar

Hatar att frysa… Gillar han inte tofflor kan det lika gärna vara!

Då väntar jag :blush: Vem vet hon kanske hör av sig innan :blush:

varför är ni så snea idag? :smile:

Haha! Det har du rätt i, förstår inte varför det blir åt fel håll?

Vilken aktivitet på Puben ikväll! Helt underbart :blush:

Jag har kamin :heart_eyes: & eldar ofta, så mysigt.

1 gillning

Självklart hehe. Jag är dessutom en jävel på att kapa och klyva ved så kallt behöver det inte bli. Har en grym hemmabygd vedklyv hos mamma.
Fast om vi ska bo ihop får du ställla upp som min stand-in- kille på krogen. Hatar att gå ut utan någon som kan låtsas vara min kille. Fördelen: Jag fixar tjejer till dej. Du håller dom med 3 ben på avstånd.

1 gillning

Super nice!
Ska bara hitta någonstans att köpa ved nu :+1:

1 gillning

Öppna lösningen mellan allrum och vardagsrum är 90kvm

Förstår det inte, snedheten alltså.

1 gillning

Inte omöjligt… Men är hon det minsta lik mig kommer hon tappa allt mer mod ju mer tiden går. Efter flera veckor blir det ju JÄTTEPINSAMT.

Då kommer hon inte våga ringa, även om hon sitter och ångrar att hon inte gjorde det direkt. Att hon inte har ringt dig är alltså inget bevis på att hon inte är intresserad.

Det är därför jag tycker att du ska ta ett till initiativ, och erbjuda dig själv att ringa den här gången “för det funkade ju inte när du skulle göra det!” eller något liknande. Helt klart värt ett försök!

Pröva ta kort med mobilen liggande och tanka sedan upp den

Ser jättefint ut! Hade du bott nära mig så hade du kunnat köpa ved av min pappa.

1 gillning

Är jag ensam om att gilla små boenden? :heart_eyes:

Hehe det ser ut som mitt gamla hus. Fast köket låg i vardagsrummer och resten var vardagsrum och hall. Har du övervåning så kanske det är det?

image