Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Inget farligt med att säga hej! Gört!

1 gillning

Hej på er andra som kikar in, jag skulle också gärna teleportera mig till puben.

1 gillning

Vi kan ha inflyttningsfest i mitt nya hus sen om ni känner fört :metal::metal:

1 gillning

Det låter toppen!

1 gillning

Jag har funderat på det men inte vågat.
Vi är liksom inte ens vänner på Fb…,

Flyttar in 20/12

Behöver man inte vara för att säga hej. Det som kan hända är att hon inte svarar och det kan såklart kännas jobbigt…

1 gillning

Vet inte hur det varit tidigare för dig…
Men har själv träffat en tjej på några fredagskvällar som min son har kontaktat med min telefon, och eftersom jag inte såg henne igår så började jag skicka meddelande, och hon tog det bra.
Mest att våga, och det känns svårt, jag vet.

Å andra sidan, så kanske det inte leder något (tror inte det) men vågade ändå ta kontakt.

2 gillningar

Herregud. Svårt det här alltså.

Hej hej

1 gillning

Det låter som en alldeles utmärkt ide`? Men har du köpt hus?

1 gillning

Inte utan att man känner sig ringrostig…

451475F5-327D-4E83-8E14-62094284921D

Tittar på London Calling iförd oerhört varma tofflor!

Bilden på fel håll, hahaha

1 gillning

Hehe har också såna där supersexia tofflor på mej. Inte konstigt man sitter ensam på loftet

2 gillningar

Japp. Köpte ”nytt” hus igår. Sålde vårt för typ 2 veckor sedan och ska vara ute 20/12. Exet har redan boende jag hade inte. Fick klart bodelningen i söndags. Sökte bolånelöfte i måndags. Fick det i onsdags. Hittade mitt drömhus på hemnet i söndags med och det köpte jag igår.

Enligt mig (och min far som var med och tittade) är det ett helt fantastiskt hus :blush:

1 gillning

Naturligtvis kan du säga hej på FB eller messenger! Du har ju pratat med henne i verkligheten! Och fått bra kontakt! Hallå!!! :sunglasses:

Nog för att jag brukar vara nojig för att vara för “på”, men det är ju först när du vägrar acceptera hennes nej/tystnad och sätter igång och stalkar henne dygnet runt som det blir aktuellt med polisanmälan vettu. Don’t go there. :laughing:

1 gillning

imageinga tofflor men tittar på ”Så mycket bättre”

Vad ska jag skriva då? Ska jag vänta tills jag har eget boende eller kan jag skriva redan nu?

jag hade fått ont i nacken av att titta på tv så snett…
och hade varit rädd att stearinen skulle rinna ut :rofl::joy:

3 gillningar

Önskar också att jag hade ett hus. Saknar det ibland. Speciellt min öppna spis :neutral_face: Mitt stora problem är var i världen jag vill bo. När jag klurat ut det ska jag köpa mej ett jäkla slott eller nåt.

2 gillningar