Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Tjaaa… hur gick det för mig? Jag ska inte bli alldeles för privat. Men en dejt blev det… i typ, två år.
Men i torsdags var en annan dejt hos mig, jag är lite bunden just nu efter en bruten fotled och gips :neutral_face: Tänka sig! Det hände strax utanför Twin City!!

Tycker du ska fråga om lunch, är ändå rätt avslappnat. Mitt på dagen men en fast sluttid och känns det ok efter det kan ni fortsätta att ses :wink:.

Jag frågade henne om jag fick bjuda på en lunch i veckan som kommer. Hon sa inte nej men tyckte det gick för ”fort”. Jag tror blev ställd, chockad??
Hon fick mitt nummer och jag hoppas så att hon hör av sig!

To be continued :+1:

@Gitarristen Keep us updated :grin:.

1 gillning

Själv håller jag låg profil med den mannen jag har kontakt med. Han vill inte ha någon relation men till helgen kommer han hit. Vi har inte setts sen slutet av september. Vet att han tycker om mig men han har det struligt i sitt liv och vill inte bli kär. Jag orkar inte dejta så på något konstigt sätt känns det ändå ok att ha det på det här sättet, att ses en gång i månaden. Det hade såklart varit mycket enklare om det inte hade varit 40 mil mellan oss…

1 gillning

Eh… Förvisso en lördagskväll. Men nu får vi väl skaka liv lite i puben igen?

Någon kanske kommer?

Alla håller sig skötsamma under allhelgonahelgen. :smile:

Firat 11-åring i dagarna 2 och druckit lite rött vin, mycket trevlig em och kväll :grin:.

Jag tycker det var en lugn helg denna helgen.
Jobbade fram tills nu.

Konstigt att ni kommer in när jag somnat. Undra om det blir likadant denna kvällen? @Lynxan och @Trassel

Har lämnat barnen och tycker det är jobbigt att vara själv precis efter lämnandet. Annats är det som vanligt här.

1 gillning

Tittar in :wink:, har du somnat än @skildkille81? :rofl::rofl::rofl:

Jag ser till att aktivera mig så fort sonen har åkt så jag slipper tänka på det en stund… men förstår hur du menar med att det är jobbigt.

1 gillning

nä, inte riktigt än sover jag ju inte.

Fast det blir ju inte något starkt nu när jag ska jobba igen.

Ja, det förstås, jag kan ju aktivera mig med att göra iordning bussen. Men det är sååå tråkigt.

har du sonen kvar en stund till?

1 gillning

Haha, skojade med dig.
Blir inget starkt här heller, koffeinfritt kaffe tror jag.

Exet hämtar imorgon och jag har bokat träning kl 17.45 och sen är jag trött när jag kommer hem. Nästa vecka är intensiv med en heldag i Gbg på tisdag och heldag i Borås på torsdag så veckan kommer rusa iväg.

Hmmm, kan du hitta på ngt trevligt när barnen åkt istället?

Egentligen så måste jag börja tänka på det också.
För jag har inte någon som helst problem med resten av veckan att hitta på saker när jag är själv. Det som är jobbigt än så länge är just lämnandet och första kvällen.

Jag har alltid tagit den deppkvällen och gjort ingenting, men vet inte hur jag ska komma på att få den kvällen också som lyckad.

Vad skulle du vilja göra som är trevligt?

:see_no_evil::joy:

fast lite svårt själv…

nä, det var nog inte hela sanningen…

Nä, jag vet inte.
Brukar ju sitta här samtidigt som jag betalar räkningar, kollar ekonomi, handla för nästa vecka mm. Så det har blivit en tråkig dag samtidigt som jag inte har barnen.

Men svårt på något sätt.

Hahaha! Den var rolig!

Det är ju så att man associerar till vad man är uppvuxen med. Barnens mamma sa alltid “ska vi ha lite trevligt ikväll” när hon syftade på det. Jag har liksom alltid haft svårt att se något sensuellt i kroppsspråk, eller känt “vibbar” mm.

Sen har jag väl lite svårt med ofrivilliga ensamheten, just att se barnen som inte vill skiljas från mig.
Men borde kanske hitta någon som vill gå på bio tsm med mig på söndagskvällen

Då förstår jag din koppling.

Tufft att se att barnen inte vill skiljas från dig, min son är lika glad oavsett om jag eller exet hämtar så även om saknaden är stor så vill han till den andre föräldern och det känns tryggt.

Att hitta ngn som vill gå på bio är väl en riktigt bra idé!

Nu jävlar händer det grejjer

SKÅL :tada:

Jag köpte hus idag. Hade mina 2 barn med mig också :metal: Dom gillade huset och tyckte vi skulle bo där. Så jag köpte det. Skrev kontrakt 1 timme efter jag tittat på det.

När min blivande ex-fru kommer hem rusar äldsta sonen till henne och säger att pappa köpt hus, och i mitt rum är det Spider-Man tapeter.

Och vet ni vad. Hon blev sur. För att jag köpt hus.
Vårt är sålt sedan 2 veckor tillbaka. Vad hade hon trott? Att jag skulle bo på gatan. Själv hade hon redan nytt boende så jag fattar inte varför hon blev sur?

Någon som kan översätta till mig?