Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Tänk att du "Kommer ihåg mig än":blush:
Jag kämpar på i min ensamhet.
Jag har väl kommit igenom skilsmässan men den har satt sina spår.
Jag dejtar, men det är svårt att våga låta någon komma riktigt nära. Jag är rädd att han inte menar det han säger ,att jag ska bli lurad och sviken igen.

Annars så funkar det bra att leva singel. Jag har blivit starkare och vågar mer. Så emellanåt är jag tacksam över skilsmässan :blush:
Nu ska jag läsa lite här på sidan vad ni har haft för er på sista tiden😄
:hugs:

@Gitarristen hurra för danser med söta tjejer!! Ska ni ses igen?

Jag vaknar alldeles för tidigt. Läser här och fick bilder i huvudet på @skildkille81 i skogsutrustning och högklackat… but why?? :joy:

Idag ska jag måla om stolsben så det är klart innan flytt. Sedan på tur med islandshäst.

På fredag får jag nycklarna till min lägenhet. Jag har lådor och kassar i sovrum och bakom soffan i huset. Försöker dölja det sorgliga liksom.

Vad ska ni göra idag?

Det var roligt att läsa!

1 gillning

Idag blir det träning på fm och sedan en del att göra hemma. Har två pallar med pellets som ska in i källaren, rengöra pannan, stallpyssel. Blir nog att städa också för det är svårt att hinna med under veckan.

Det vet jag inte. Men förhoppningsvis hör hon sv sig.

Hon fick mitt telefonummer så bollen ligger liksom hos henne.

Bra jobbat med spelningen! Men varför tog du inte bollen själv? :wink:
-Är det okej om jag ringer dig nån dag? är en underskattad replik.

Nu måste du ju sitta och vänta passivt på att hon kanske hör av sig…!

2 gillningar

Hon tyckte det gick för fort när jag frågade om hon skulle vilja ta en lunch med mig i veckan då vi båda jobbar i stan.

Därav att jag gav mitt nummer och inte frågade efter hennes. Kändes som om hon började slappna av igen då.

Ja, då tar jag tillbaka min kommentar, då var du ju ovanligt aktiv och driftig! :+1:

Hoppas hon också har lite guts nu då. :smiley:

1 gillning

Du anar inte hur mycket jag hoppas!

Är det för ”på” att fråga om man får bjuda på lunch?

Det verste du kan få er et nei, så spør ivei, tenker jeg :muscle::muscle: Lykke til :crossed_fingers::crossed_fingers: Den som intet våger, osv :metal:

1 gillning

I verste fall, om du får nei, så sett på Deep Purple og “Mad dog” på full guffe, syng med og man føler seg mindre alene :metal::metal:

1 gillning

Det beror förstås på vilken kontakt man har fått, men generellt tycker jag inte att det är för framfusigt.

Lunch är så pass neutralt, det kan man lika gärna boka med en kompis eller kollega. Och är det på en vardag finns det en naturlig slutpunkt eftersom man måste tillbaka till jobbet. Ganska kravlöst med andra ord. Lagom. :slight_smile:

1 gillning

Precis så tänkte jag med.

Jag var dessutom nykter (jag dricker inte alkoholhaltiga drycker som det inte står alkoholfri på) när jag frågade.

2 gillningar

Så coolt att Mallans In fortfarande är aktiv :pray:
Undra hur Malin har det :thinking:

Hej :heart_eyes:
Tror det är jag som håller den i liv.
Och det är många jag undrar hur de har det.

Ja, du är livsnerven i denna oändliga tråden :grin:
Skål!!! Jag vet, du får alkoholfritt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

jag har faktiskt… Tullamore nu för tiden hemma. Men eftersom jag kör i morgon så blir det nada.
Så, Isvatten, som för 2,5 år sedan?!
Då var jag en sliten person. Nu är det på sätt och vis bättre, men känner av en förkylning som sänker farten på mig lite.

Det var för att jag skulle synas, om vi träffades någon gång. Kommer du heja på mig då?

För några år sedan så skulle jag gå med en vattentunna runt kroppen på mig, fråga mig inte varför jag kom på det, men för att @Tiara skulle se mig. :rofl:

Mmm… du och ditt isvatten :wink:
Så skönt att du mår psykiskt bättre, men en förkylning kan ju decka vilken man som helst!

Jag vet inte hur jag mår.
Jag mådde mycket bättre för ett halvårsedan mot nu, då jag börjar känna en ensamhet som jag inte hade tidigare. Jag tyckte det var så skönt att vara själv men nu vet jag inte.
Och försöker komma någon vart med känslan av det.

Jaja, i vår kanske det förändrats lite igen till det bättre.

Hur går det för dig?