Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Välkommen @Gitarristen!
Dock är jag också trött, så god natt :hugs:.

God natt =)

Jag känner mig som en dålig trubadur som tömde stället på 10 min :joy:

Hahaha, godt å le før man sovner :joy::joy: Riktig god natt til dere alle :hugs:

1 gillning

God natt :metal:

Fredag och flytt efter helgen. Känns fruktansvärt. Barnen har äntligen somnat så nu kan jag gå och lägga mig och sova. En av dom sämsta fredagarna i mitt liv.

1 gillning

Välkommen in här!
Kanske kommer fler som är eller har varit i din sits.
Har en liten Tullamore om du vill ha.

Och… Det kommer bli bättre med tiden :hugs:

Tack, jo det hoppas jag också och tror.
Synd att det inte är idag bara haha

Vi skrev säljkontrakt med mäklare igår. Första privata visningen sker på torsdag nästa vecka.

nu kommer gitarren in också ikväll här.

Jag är inte här så mycket. Lägger sonen och dottern är ute så jag ska hämta henne inatt.

Har du små barn?

1 gillning

Ja en på fyra och en på åtta

1 gillning

Jag har 2 jag med. En på 3 och en på 7

Samma ålder nästan. Hemskt med försäljningen också :frowning:
Vi kommer kunna behålla huset i allafall. En :broken_heart: tröst i eländet

1 gillning

Jag vet inte vad som hänt. Men jag känner mig redo för framtiden.
Ser fram emot att få ett eget hus. Bestämma själv.
Och framför allt. Slippa svärmor!

1 gillning

Skönt :muscle:

Jag fick behålla huset för banken och stå för alla lån själv. Men vi har en mindre gård på 2,5ha och massa ekonomibyggnader. Hade blivit så sjukt mycket att stå med själv så jag tackade nej till den lösningen.

Vill ha något nytt och börja om på ny kula. Blir nog dessutom helt skuldfri om vi säljer.

Det låter ju fantastiskt bra. Bor ni ihop fortfarande?

är det du eller han som behåller huset?

Jag själv sitter i samma hus som vi en gång köpte tillsammans, och ibland vill jag fortfarande flytta, men mest att det är för stort.
Har ju vart skild i tre år snart.
Men har visst hamnat kvar här ändå… Mest för jag har tryggheten och glädjen tillbaka, men inte lyckan.

1 gillning

Japp. Men sover i olika sovrum.
Det e hon som vill skiljas och inte jag.

Men nu e det som det är och det bara att åka med.

Vindrutan e större än backspegeln.

Jag kommer behålla huset i senare skede. Just nu har vi skaffat en etta att dela på. Min vecka på måndag, barnen bor kvar hemma. Valde denna lösning medans vi funderar på vart vi tar vägen. Han vill inte skiljas (inte jag heller) men vill ändå separera… Vi fick inte tag i något bra större boende heller. Är ingen långsiktig lösning men just nu känns sett som en okej lösning. Vi har fortfarande gemensam ekonomi och försöker hålla nere kostnaden på boendet

1 gillning

Okej här är det också han som vill separera inte jag. Han vill dock inte skiljas och vi sover ihop… Just nu till på måndag då

1 gillning