Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Hen sitter väl på tåget…
Med geten på sätet mitt emot (bredvid mig dårå)

Finns tågbiljetter i 3 prisklasser o jag har bestämt att vi tar de dyraste utan att diskutera saken :joy:

image

Haha, ett helt tåg fullt med glada män. Där kan inget gå fel :sunglasses::rofl:

Heloo!

Lr hur? :rofl:

Hello!

@Lavve Jag är här nu. Vill du höra hur det var?
Jag vet inte själv…
Har ju så svårt med känslor. Att både bryta och börja om.

Kommer någon annan in så är jag här ikväll.

God kveld! Dater du fortsatt, eller ble det med den ene gangen?

Det blev bara en gång.
Märkte på rätt snabbt sätt att vi var rätt olika i sättet. Kände mig för fjantig gentemot henne, lite för skrattande och påhittig.

Men vi hade mycket trevligt. Och så kommer vi nog träffas fler gånger som vänner.

1 gillning

fast jag känner mig rätt så som “vanligt” igen. Som jag var för 20 år sedan, när man kan lägga huvudet lite på sned, ha ett stort leende och se djupt i ögonen när man säger “får jag krama dig”… Så brukar det lösa sig det mesta :blush:

Å, så herlig at du begynner å bli deg selv igjen! Hadde noen tittet meg dypt inn i øynene med hodet på skrå, omtrent à la cocker spaniel, og spurt meg om en klem så hadde han fått :grin:
Tror jeg skal adoptere den taktikken :relaxed:

1 gillning

Jag har aldrig blivit ivägskickad. Men hände två gånger i tjugoårsåldern att jag fick ett nej, med ett skratt tillbaka. Så det har aldrig riktigt varit negativt.

Nu är det väl mina egna känslor hur man gör ett förhållande, som jag inte vet. Men det kommer nog det med. Är nog lite för bränd och för vilsen i känslorna än.

Fint att ni hade det trevligt, kan vara bra att ses som vänner också.
Det är svårt att vara ute på dejtingbanan igen. Jag är inte ens säker på att jag vill det.

hej.
Jo, jag vet inte om jag kan bli tillsammans med någon, än i varje fall.

Hade ju velat ha den där känslan på en gång, att någon väntar på mig i huset, eller tvärt om. få laga middag till någon som kommer hem trött efter en arbetsdag och kunna ha städat innan hen kommer.

men det blir ju inte så, om man har en distansrelation och då känns det svårt.

Men jag känner mig mer och mer mig själv. Inte den smådeppade som jag en gång var utan den som är påhittig och kramig igen.

1 gillning

Vad e det för åldersgräns på detta hak :joy: ?

Jeg har også lyst til å ha en partner, samtidig som jeg ikke helt føler meg klar til å ha en på brødskiva enda. Jeg har tenkt at jeg kunne tenkt meg særboer sånn til å begynne med. Det ville passet meg perfekt i et par, tre år, og deretter vurdere å flytte sammen. :relaxed:

Glad du kommer deg tilbake til deg selv, jeg er selv på vei :muscle::muscle:

höll på att skriva 99 år :joy:

fast kom på att du menade kanske hur ung man fick vara. Inte åldersgräns uppåt.

1 gillning

Haha!

Ja du, men då e max 99 då. Gissar på att lägst e 18 för det e först då man får gifta sig.

har hört att man kan gifta sig i en kyrka eller på stadshuset (eller utomhus som jag gjorde) men aldrig att någon gift sig på en pub? :smile:

måste lägga mig nu.
hoppas någon mer tittar in.
godnatt

God natt :metal: