Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

På sätt och vis är jag ledsen över sommaren, som inte hände något särskilt på. Men ändå glad att komma tillbaka till jobbet igen och träffa alla barn som jag saknat hela sommaren. Alla har ju kommit upp ett steg.

mm… vet…

Den här sommaren och egentligen hela året har varit så konstigt om man jämför med de sista 20 åren!! ha ha…

Förra sommaren handlade det mer om att överleva dagen. ( lite överdrivet) . Men typ att bara hålla ihop inför barnen liksom… I år åkte jag på en minisemester ensam med barnen. Jag har plockat svamp/fiskat/älskat med en underbar kvinna ( inte i den ordningen kanske :sweat_smile::smile:) och fått mycket bättre kontakt med barnen.

Det är helt otroligt egentligen hur mycket livet kan förändras till det bättre och bli så annorlunda på bara ett år

3 gillningar

eftersom du drack bubbelvatten en fredag typ

Jag har barnen hemma. Och vi ska ut tidigt i morgon.

De har inte lagt sig ännu heller. så det blev så bara.

Men har en tullamore annars.

Nästa helg ska jag ut igen… Det känns spännande. :sweat_smile:

1 gillning

Min tid var jättejobbig i våras då jag liksom har tappat alla känslor för barnens mamma.
förra sommaren så hade man liksom stängt av känslorna för att över huvud taget kunna känna känslor för en annan person, och tyckte det var jobbigt att vänner kunde säga att jag skulle ut.

Men att det är en tjej som gillar mig, kändes konstigt. Eller mer att hon väntar på mig istället för tvärt om, det är så mysigt på något sätt.

Undrar ibland hur alla de personer jag pratat med här ser ut på riktigt!
Man får ju en bild framför sig…

@Martor - militären… fit, vältränad, trygg och stark…
@Skipper. - livsnjutarn spm vet hur man flirtar ! Får alla brudar på fall.
@noomi, hmm,… vågar inte säga nåt
@Bella, så många snälla ord…
och många många fler som jag inte kommer på namnet just nu

1 gillning

He he… Jag är glad för din skull!! Visst är det härligt?

och jag?

ja naturligtvis! :slight_smile:
Du kör skolbuss om jag inte minns fel?

sen har vi tandläkaren… nåt nick som börjar på T?

Fredagsmys… Känns avlägset. Men jag följer och hoppas på ett leende. Första på länge :slight_smile:

Häng mé! :slight_smile:

Leta fram finglasen och häll upp nåt gott! :slight_smile:

Mjölk. Gills det? :joy:

ha ha… Är du fantomen eller?

Här dricker vi alkohol!! :grin:

Vill helst inte veta. Är som med radiopratare, de ser sällan ut som förbäntat. “Neeh, den kan det inte vara, inte ska den se ut så”. Har träffat en användare på ett annat forum som hade en gestalt från en tecknad film som avatar. Tror fortfarande att det var han jag träffade.:rofl:

Aj då… Får leta bland kartongerna då :wink:

1 gillning

Ha ha!!!

Jag träffade Pontus Enhörning en gång för 100 år i en studio på P3 på den tiden han var en av de kändaste radiorösterna.

jag kommer fortfarande ihåg hur chockad jag blev hur röst och utseende inte stämmer…

1 gillning

En Arga Tomten, tack!

På tal om hur vi ser ut… Jag har varit här bara några veckor och redan känner jag igen några: ”Jaha, där är han, nu svarar hon” osv. Man känner igen en del på sättet de skriver. Märkligt fenomen. Skön känsla på nåt sätt.

Yes… En av de härliga sakerna med det här forumet…

Man blir liksom som virtuella kompisar som betyder mycket för varandra i en väldigt jobbig tid i våra liv. Vi får följa varandra i en tid som förändrar oss alla.

2 gillningar

Vad gammal han såg ut nu, mot tidigare :smile:

Jag vet det med radiopratare, hur svårt det var att se utseendet mot rösten. Vi hade ju Hasse Pettersson på jönköpingsradion. Det var ju inte förrän på slutet av 90 talet man kunde se honom på internet. Och då blev jag så paff.

Om mjölk hade haft lika hög alkoholhalt som vin hade jag inte suttit här.

För kan dricka ca 10 liter mjölk i veckan…

Så jag tycker mjölk får gå också. Allt som rinner. tårar också.