Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Fighter!

Kul o se hur d går sen!! Lycka till.:blush:

Skål !

MEN vad skrev hon :smile:

1 gillning

Funkade min input eller inte :metal:t2:

God afton eller nåt :beer:

God afton :sake:

haha!
Vad alla är nyfikna NU :smile:

Det gick mycket bättre än jag väntade mig, men som ni alla vet med min historia i bagaget och hur jobbigt det varit med en bipolär så har jag haft det lättare än hon!
Men nu är det mest att jag har så mycket med arbetet i två veckor, så vi ska höra av oss igen. Hade ju liksom inte tid att skriva till ER igår.

Jag började med lite lätt:
“Hej, vi träffades ju på midsommarfirandet och det skulle vara kul att träffas någon gång bara vi två utan några andra med…”

Hon liksom väntar på att det blir lugnare för mig och jag tar kontakt igen…
fast, kyssas, det vet jag inte än.

2 gillningar

:+1:t3::+1:t3::+1:t3:

Grattis! Lite lugnt, men ar inge brådska :slight_smile:

Nån inne här idag?

Till och från

Någon här?

Här har en annan sprättat en bryggmästarens öl och sitter och njuter av den sista värmen för i år… Nån annan här?

1 gillning

I stort sett hela tiden. Men vetefan om jag har nåt positivt att tillföra :wink:

1 gillning

får jag komma och titta in också kanske?

Det kommer kanske fler ju fler vi är här.

Tar isvatten ikväll. med bubbel. och har lite roligt ändå.

Trevligt att träffa er!

Jour @Skidkille?

Lite sorgligt att sommaren tar slut. Det blir en annan stämning igen på nåt sätt. Det börjar om igen. Ungarna är i en högre klass och livet liksom bara traskar vidare. Det som varit har varit. Nya tider…

1 gillning

nä. vaddå?

Jag ska ha roligt nästa vecka… eller nästa helg.

Tänk vad rädd jag varit. och är det fortfarande lite.

Kan man hålla någon i handen? Någon som sitter under bordet och berättar vad jag ska säga? :smile: