Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

e du från göteborg?
Hon e de med.

Bor i jönköping. Kommer fr ohamn

Snabb öl som sagt. Nu måste jag ut i garaget och hänga upp en bock och sussa sött. Uppstigning 03:15 igen imorrn. Take care out there :sunny:

2 gillningar

Skriv som Johan föreslog och testa.
Måste ju kyssa många grodor för o hitta prinsessan…kan man.säga grodor om kvinnor…?:joy::joy::yum:. Paddor :joy::joy::yum:

Vad roligt att det är några här :grin:. Jag är svintrött och dricker vanilla chai te.

För mig var det viktigt att någon annan man än min exmake sov i vår gemensamma säng och nu när det är avklarat så tror jag att jag hoppar över dejtandet ett tag. Det är en dejtingdjungel och jag orkar inte hålla på och chatta och fika och träffas…
Så det får vara ett tag, hittar på andra roligheter tills jag får tillbaka lusten att dejta igen.

nja, behöver egentligen inte kyssa så många. Men kanske träffas?
och undra om hon är bekväm över att jag inte vill ha sex med (åt asexuell, eller demisexuell som det mer är)

Sängdags för mej med - ska inte upp riktigt lika tidigt som @johan40 iofs men ändå :stuck_out_tongue_winking_eye:

Lycka till @skildkille81 o kom i håg att rädda pojkar aldrig får kyssa vackra flickor :heart_eyes:

1 gillning

Kan säga att jag landande en otrolig prinsessa på den första kommentaren. Sen måste man så klart följa upp med substans. Tyvärr va det för tidigt för mig så det sprack efter 6 mån. Känns jobbigt för hon va underbar.

jag kysste faktiskt den vackraste tjejen jag kan minnas när jag var 20 år! På en pianopall!
Och minnen av det kan vara roliga med.

Sista lovar. Vet du att jag alltid läst ditt nick som Skidkille :smile: :smile:

Ta det som det kommer. Prata och ät nåt eller vad som helst. :hugs:

Haha! Skidkille! Jag som brukar åka över stavarna och trilla! :joy: Jag är nog den sämsta skidåkaren.

2 gillningar

Åh underbart!!:heart:

Precis så (och kanske en rejäl omgång i sänghalmen :+1:)

Ja.

Och du vet ju mycket.
Men nu har jag ändå tagit ett steg. bara att jag skriver här istället för till henne.

Men det var då själva fan - tar väl en öl till då

Åh tufft!! Men gäller ju o va mogen o.sllt ska passa in. Mkt som ska stämma
Jag saknar närheten massor…närheten både emotionellt och fysiskt

hur var det jag skulle skriva igen?

!Jag tänkte på en annan tjej i sommar så jag kunde inte skriva, men hon ville inte ha mig så då blir det du istället!.. :joy:

Vi borde ses allihopa o ha en fest nästa år. Dansa in på natten…:yum::yum::joy:. Vore ju crazy.

Kryssning!!!