Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Japp, det är riktigt roligt. Liger på rating 2113 och nu börjar det bli svårt.

Bra jobbat! Veckans raket på listan över spelare då?

det tror jag inte. Det går rätt långsamt uppför för mig. Jag spelar inte så många åt gången.

Hur är det för dig nu? Skönt?

Sen är det hemskt…jag tror jag lyckats bli förälskad igen…jag som aldrig trodde det för ett år sedan. :blush:

vilka är det som spelar?

Är rätt trött, pollenallergi kanske? Sen blev det träning 4 dagar i rad denna veckan, inte optimalt så det känns också.

Men vad roligt! Så glad för din skull, vad gör det hemskt?

Ingenting :smile:

Jag som aldrig trodde jag kunde bli det igen…

Och som jag svamlar när jag ser henne, hmmm, vet ju inte vad jag ska säga precis.

Som att vara tonåring igen :grin:. Underbart! Dags att dejta?

Jag valde ju att gå all-in och ses hela helger och ha vardag ihop :grin::+1:t3:.

Tjeckien- Sverige ishokey vm står 2-2 nu efter 2 peroder

1 gillning

ska jag vara ärlig så känns det så som när man var 20 år. :grin:

men, nä, jag kan det inte eftersom jag har en relation med hennes x:s svärmor. (inte kärleksrelation)

när man bor på ett litet ställe blir det mer komplicerat känns det som. Jag känner ju hennes föräldrar när jag var där som vän till hennes storebror, men då tyckte jag hon var för barnslig.

Hur tusan träffar man nån igen? Var?

Känns det som att det är ömsesidigt?

Det är det med liten ort…
När jag och mannen jag träffat var på aw och sedan tog en promenad vid sjön och stötte på personer jag känner så var spekulationerna i gång… Eftersom han aldrig varit i min stad så blev det ett samtalsämne…

Man väntar i över 2år. Går igenom massor av saker. Och har världens snällaste vän som förstått vilket helvete skilsmässan var. Hon gjorde att jag vågade lite mer. @Tiara skall ha ett stort tack. Det är inte henne det gäller men efter att inte litat på någon tjej över huvud taget så är det ett stort steg.

3 gillningar

Hmmm… Inte riktigt ännu. Det är rätt färskt för henne med skilsmässan så hon är hos mig en del för det, och det är det som gör det mer komplicerat, vill inte förstöra något, men är ändå väldigt glad att kunna känna som jag gör igen. Trodde jag var pettsson gubben innan och leva själv hela livet

1 gillning

Klokt av dig att ta det lugnt :heartpulse:. Det kan utvecklas till ngt fint.

Ja om det inte blir något av det så är jag ändå glad över att jag kan känna så här igen. Trodde aldrig det.

Ha en god natt.

Underbart att du gör det tycker jag, ger hopp!

God natt :sleeping:.

Hopp är inte längre något positivt för mig…:pensive:

1 gillning