Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Hmm… om man träffar någon ny partner så räcker det väl med en 90 säng det första året… tänker jag :wink:

Som singel har jag vant mig vid att ha 180 sängen för mig själv… Så håller med @skildkille81 :grin:.

I fredags var jag på Ater Work med några jobbarkompisar , hade trevligt och fick även prata av mig lite för dom vet vad jag går igenom nu . Men skönt komma ut o släppa tankarna på skit situationen man hamnat i .

Vad hände här inne. Var det någon som bjöd på en förgiftad grogg och alla dog?

2 gillningar

Vårvärmen :wink:. Folk satte sig utomhus och glömde mobilen inne.

Putäll på er,grevar, baroner och gemene män och kvinns. Glad Valborg på er alla. Låt det som varit förtäras med majbrasornas eldar och så nya från i askan när den svalnat.

2 gillningar

Fick lite tankar åt “Svarte Orm” men var många år sedan jag såg hela.

Kanske är för jag inte är inne så mycket längre och håller uppe Puben?! Andra får gärna komma in…

1 gillning

Bara en kopp nästan för stakt kaffe idag efter en sjukt jobbig dag pp jobbet… men skål oavsett :slight_smile:

Ska man sätta sig här ikväll månne?
Det var längesedan nu.

Det kanske kan vara bra att sätta sig här å ”gagga” med ett glas JP

Jag kan också sitta här en stund. Händer det ngt?

Jag är här - med ett glas rött i handen.

Vad är det mest intressanta som hänt i veckan?

tittar inte in så mycket visst. Var ute en sväng och “letade” efter dottern på samhället. Vi ska upp tidigt imorgon så de fick inte vara ute så länge ikväll. Annars händer ingenting. spelar spel är väl det enda jag gör nu för tiden. Har fastnat!

JP? Jönköpingsposten? :roll_eyes::rofl:

Tittar in en sväng vill ha en kall öl till hockeyn

Inte riktigt…

Välkommen! Hoppas det går bättre för dig än vad det var förra året!

Vad spelar du? Betapet :wink:?

Tackar !