Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

@Tellix mer norröver än så😄

I know…

Strömstad?

Lite trist och ytligt faktiskt, blir ju bara prat om spritsorter, väder och flashiga semesterorter kvar då…

Varför är alla så förtvivlat rädda för allt som faktiskt betyder något… för oss allihop.

Gammsvärfar hävdade ofta att julmust var ett jävla bra groggvirke till renat!:wink::joy::joy::joy:

1 gillning

Japp, de äter granarna, dåligt med bete nu och de har inte fri tillgång till hö så då får de sysselsätta sig med gran + att gran fungerar som avmaskningsmedel om de skulle ha några parasiter. De jag tog upp idag var dock kanske i största laget, får se om de är nöjda med det.

Häpp, jepp!

Trevlig ort det med👍

Vi kan ju prata om hästar, haha!

Blev förvånad verkligen. Vi planterar ju gran för att allt annat blir uppätet. En Älg äter ju gran om det inte finns något annat. Att hästar gillar det låter konstigt för mig.

Strömstad är fint.

Där har jag varit på midsommarfester några gånger. På den tiden jag var ung och snygg heheh. Bor du där?

Det gör det i alla fall. De som jag gett dem förra veckan var helt rena från barr och grenar idag.

Håller med dig om att det är viktigt, däremot känner jag inte själv behovet att just här på forumet diskutera politik.

Åh fan, ifjol då?
Var jag också där​:joy::joy:

Nä, bor fett mycket längre norröver😱

vad är det för sort?

Undra om jag sagt det innan men min systers häst åt vi upp en gång för ca 5 år sedan.

Jag dricker inte starksprit… om det inte är sommar, varmt och man kan beställa en Mojito :yum:

Hahaaa… nääääeh, sprit är grejen här :joy::rofl:

Godnatt Allesammans!

En Welsh Cob och en shettis.

Nej på det glada 90-talet.
Då gissar jag att det är du som bor i den där lilla stugan på Kebnekaises topp.

Just den sorten har jag en festlig historia med.
Som gjorde att jag hällde allt överbord.

En typisk Skippergrej.
Inte läst hela texten, hur svårt kan de va? Lixom🤪